בעת רכישת כרטיסים ולבחירת מקומות באירועים, אנו ממליצים להשתמש לרוחב המכשיר הנייד

קיבלתי סיסמה חדשה עבור החשבון שלי, אך היא לא עובדת. מה עכשיו?

אם הסיסמה החדשה לא עובדת, הסיבה לכך היא שנסיונות קודמים שלך זכורים לקובצי ה- Cookie ו / או לדפדפן שלך. מחק את קובצי ה- Cookie והיסטוריית הדפדפנים:

מחשב נייד / מחשב נייד:

  • פתח את הדפדפן שלך על המסך ולחץ על מקשי Ctrl + Shift + Delete באותו זמן
  • חלון קופץ או כרטיסייה חדשה בתוך הדפדפן שלך ייפתחו / יופיעו
  • חפש את ההגדרות המתייחסות לעוגיות / היסטוריית הדפדפנים שלך
  • תוכל לסכם כמה רחוק בעבר ברצונך למחוק הגדרות אלה (מינימום יום אחד)
  • לחץ על אישור / החל / המשך
  • סגור את הדפדפן שלך לחלוטין
  • פתח את הדפדפן ועבור לדף הכניסה שלנו
  • היכנס באמצעות הסיסמה הזמנית החדשה שלך

טאבלט או טלפון חכם:

אייפון / אייפד

  • עבור אל ההגדרות שלך
  • לך לספארי
  • גלול למחיקת היסטוריה ונתונים
  • לחץ על מחק

אנדראויד

  • פתח את הדפדפן ולחץ על שלוש הנקודות בפינה השמאלית העליונה
  • בחר הגדרות
  • בחר פרטיות
  • עבור אל מחק היסטוריית הדפדפנים
  • בחר: 'עוגיות והיסטוריית דפדפנים'
  • לחץ על מחק נתונים

אנו משתמשים בעוגיות באתר שלנו. חלקם חיוניים, בעוד שאחרים עוזרים לנו לשפר את האתר ואת החוויה שלך.