בעת רכישת כרטיסים ולבחירת מקומות באירועים, אנו ממליצים להשתמש לרוחב המכשיר הנייד

רציתי להמשיך בתשלום, אך אירעה שגיאה. מה אני יכול לעשות?

לשגיאה שמתרחשת ברגע שאתה רוצה להמשיך לתשלום יכולות להיות מספר סיבות:

נפתחו מספר דפדפנים / כרטיסיות (הכרטיסים שברצונך לשלם אינם זמינים עוד מכיוון שיש לך הזמנה חדשה בדפדפן / כרטיסייה אחרת. רק הזמנה אחת לכל כתובת IP יכולה להיות תקפה)
הייתה בעיה לחבר אותך לבנק / חברת כרטיסי האשראי (בגלל הפרעה בסוף)

שתי הסיבות, למרבה הצער, גורמות לכך שלא תוכלו להשלים את הזמנתכם. הכרטיסים שלך כבר הועמדו למכירה שוב ולא יוחזקו. כמובן שאתה תמיד יכול לנסות שוב.

אנו משתמשים בעוגיות באתר שלנו. חלקם חיוניים, בעוד שאחרים עוזרים לנו לשפר את האתר ואת החוויה שלך.