בעת רכישת כרטיסים ולבחירת מקומות באירועים, אנו ממליצים להשתמש לרוחב המכשיר הנייד

קיבלתי הודעת שגיאה ברגע שרציתי לשלם את ההזמנה שלי. איפה הכרטיסים שלי עכשיו?

אנו מצטערים שקיבלתם שגיאה כשרציתם להמשיך לתשלום. יכולות להיות שתי סיבות לשגיאה כזו:

  1. יתכן שניסית להשיג את הכרטיסים במספר דפדפנים. לא משנה כמה דפדפנים או כרטיסיות תפתחו, בגלל העוגיות באתר שלנו, רק אחת מההזמנות בדפדפנים או בכרטיסיות הפתוחות שמורה עבורכם (האחרונה שפתחתם). אם תמשיך בדפדפן או בלשונית שפתחת לפני פתיחת כרטיס שני, הכרטיסים המוצגים בדפדפן זה אינם שמורים עבורך יותר ותקבל שגיאה ברגע שתמשיך עם התשלום, או למערכת יקפוץ אוטומטית לקלפים ששמורים עבורך בדפדפן השני.
  2. אפשרות נוספת היא הפרעה אי שם בתהליך התשלום אשר גרמה לכך שלא ניתן היה להתחבר למערכת שלנו לפלטפורמת התשלומים.

תהיה הסיבה אשר תהיה, כאשר אינך מסוגל לשלם עבור הכרטיסים, אינך יכול להשלים את ההזמנה והכרטיסים יחזרו למכירה. הדבר היחיד שאתה יכול לעשות הוא לנסות שוב.

אנו משתמשים בעוגיות באתר שלנו. חלקם חיוניים, בעוד שאחרים עוזרים לנו לשפר את האתר ואת החוויה שלך.