בעת רכישת כרטיסים ולבחירת מקומות באירועים, אנו ממליצים להשתמש לרוחב המכשיר הנייד

אני לא יכול ללכת לאירוע בתאריך החדש, מה האפשרויות שלי?

זה חבל! אם אתה באמת לא יכול ללכת, מקדמי אירועים רבים מציעים שובר עבור הסכום ששילמת בעבר עבור הכרטיסים שלך. ניתן להחליף את השובר באירוע אחר שערך אותו יזם. השובר שלך יונפק ויתווסף לחשבון TIKAIR שלך. במקרה הלא סביר שלא תוכלו להשתמש בשובר בתוך 12 חודשים, ניתן להגיש בקשה לקבלת זיכוי כספי בהתאם לאישור ומדניות ספק הכרטיסים.

גם בקשה לשובר וגם החזר כספי חייבים להיעשות עד שבועיים לאחר שהיזם ביקש זאת, או כאשר הוכרז על תזמון מחדש או ביטול, לעתים קרובות ניתן לתרום את הכרטיסים למקדם / אמן האירוע.

הוראות כיצד לבקש את השובר, לקבלת החזר כספי או לתרום ניתן למצוא בדוא"ל שתקבל לגבי האירוע, או בהמשך השאלות הנפוצות.

שימו לב: הגשת טופס בקשה לביטול הכרטיסים ניתן להגיש בקישור כאן. גם הבקשה לשובר וגם הבקשה להחזר עלול להתארך מהרגיל והוא מותנה באישור ההפקה/ספק הכרטיסים. קרא גם את שאר השאלות הנפוצות שלנו.

אנו משתמשים בעוגיות באתר שלנו. חלקם חיוניים, בעוד שאחרים עוזרים לנו לשפר את האתר ואת החוויה שלך.