בעת רכישת כרטיסים ולבחירת מקומות באירועים, אנו ממליצים להשתמש לרוחב המכשיר הנייד

מה אם האירוע שלי מבוטל או מתוזמן מחדש בגלל מגפת הקורונה COVID-19?

חלק מהמשלות החליטו כי אירועים בהשתתפות למעלה מ -100 אנשים, או כאשר לא ניתן לאכוף את צעדי הקורונה שנקבעו, אינם יכולים להתקיים. אם האירוע בוטל סופית על ידי מקדם האירוע, ניצור איתך קשר בדוא"ל.

אנו ניצור איתך קשר גם אם האירוע שלך נקבע מחדש. כרטיסים ככל הנראה יישארו בתוקף לתאריך החדש. אנו מבינים שאפשר שלא תוכל להשתתף בתאריך החדש.

בינתיים, מרבית מגזרי התרבות פיתחו יחד תקנה, הנתמכת על ידי משרד החינוך, התרבות והמדע והרשות לצרכנים ושווקים. המארגנים שוקדים על תזמון אירועים לתאריכים חדשים, ובמקרה זה הכרטיס שלך יישאר בתוקף. אם אינך מצליח להגיע לתאריך החדש, מארגן האירוע יציע שובר. אם לא ניתן למצוא תאריך חדש, יהיה על האירוע לבטל ובעל הכרטיס יוצע גם שובר על ידי מקדם האירוע.

האינטרס הטוב ביותר של רוכשי הכרטיסים, מקדמי האירועים והאמנים נמצא בראש סדר העדיפויות שלנו. לכן אנו תומכים ברגולציה שתומכת בתעשייה שלנו ומציעה פיצוי הוגן לאוהדים. אנו מקווים כי מקדמים רבים ישתמשו בהסדר זה. תוכלו לקרוא בדיוק איך זה עובד בהמשך בשאלות הנפוצות שלנו.

תודה על הבנתך במצב יוצא דופן זה.

אנו משתמשים בעוגיות באתר שלנו. חלקם חיוניים, בעוד שאחרים עוזרים לנו לשפר את האתר ואת החוויה שלך.