רחוב אלכסנדר דובז'נקו 3, קייב

אנחנו פתוחים – ימים א-ה 09:00 – 18:00 |  יום ו' 09:00 – 14:00

קבלת החומר לנסיעה

במידה והזמנת חבילת נופש, בשלב הראשוני מקבלים את האישור לטיסה ושובר למלון.
כרטיסי עליה למטוס מקבלים מיד עם ביצוע הצ'ק אין און ליין או בשדה התעופה.

במידה וההזמנה שלך כוללת כרטיסים להופעה או אירוע, 
קבלת הכרטיסים היינו בהתאם להנחיות ההפקה.
וזאת עד ליום האירוע.

מתי אני אקבל את החומר לנסיעה שלי?

איך אנחנו נוכל לעזור לך עם ההזמנה שלך?

לא ניתן לבטל או להחליף כרטיסים לאחר ביצוע רכישה מכיוון שכל ההזמנות נחשבות כסופיות.
אם אינך יכול להשתמש בכרטיסים שרכשת ועדיין יש זמן לפני תאריך האירוע, אנו ממליצים לך להציע אותם למכירה.
ניתן לשלוח אימייל למחלקת השרות עם פרטי ההזמנה שלך
פניה לשרות

איך זה עובד?


1 - יש לשלוח אימייל למוקד השרות עם כל פרטי ההזמנה שלך - פניה לשרות

2 - עליך להגדיר את הסכום המבוקש.

3 - אנו נעשה את המרב על מנת למכור את הכרטיסים ( מלבד כרטיסים שמים ) .

האם אני יכול לבטל או לקבל החזר כספי?

איך אנחנו נוכל לעזור לך עם ההזמנה שלך?

אם האירוע שלך בוטל או נדחה, ברגע שנדע מידע נוסף ניצור אתך קשר עם כל הפרטים הרלוונטיים. בדרך כלל, אם האירוע מתבטל - אנו נבקש ממך להחזיר את הכרטיסים ותקבל החזר כספי לרכישה שלך או שובר זיכוי.
אם האירוע נדחה - הכרטיסים בדרך כלל תקפים למועד החדש. אנא חפש דואר אלקטרוני מאתנו וזכור להוסיף את TIKAIR לרשימת אנשי הקשר הבטוחה שלך כך שהדואר האלקטרוני שלנו לא יכנס לתיבת הזבל שלך. הדוא"ל שנשלח יהיה ספציפי לאירוע שלך, ויהיה בו כל הפרטים הרלוונטיים והצעדים הבאים.
האירוע שלי בוטל או נדחה

איך אנחנו נוכל לעזור לך עם ההזמנה שלך?

המחיר הסופי כולל כל העמלות נקבע תמיד בבירור לפני השלמת הרכישה, כך שתוכל לקבל החלטה מושכלת אם ברצונך להמשיך או לא.
שים לב שברוב המקרים הסכום שמוטבע על גבי הכרטיס אינו משקף את הסכום ששולם בפועל.

לצערנו איננו יכולים להציע לך החזר כספי או החלפה עבור הכרטיסים שלך.

אם אינך יכול להשתמש בכרטיסים שרכשת ועדיין יש זמן לפני תאריך האירוע, תוכל לרשום אותם מחדש על ידי לחיצה כאן. נשווק את הכרטיסים שלך בפלטפורמה שלנו כדי למצוא קונה חדש. 
יש לי שאלה על הסכום שאני שילמתי

איך אנחנו נוכל לעזור לך עם ההזמנה שלך?

קונים מובטחים לקבל כרטיסים תקפים בזמן לאירוע. אם תתעורר בעיה, TIKAIR יעבור לספק כרטיסים חלופיים דומים או החזר כספי.

יש לדווח על נושאים הנוגעים לכרטיסים אשר ניכרים לפני האירוע תוך 14 יום לאחר קבלת הכרטיסים, אחרת הדבר לא יכוסה עוד בערבות TIKAIR.
אם אתה נתקל בבעיות בכרטיסים שלך ביום האירוע, עליך ליצור קשר עם TIKAIR תוך 48 שעות מהאירוע כדי לדווח על הבעיה.
בנסיבות מסוימות, יתכן שתידרש למלא טופס תביעת מחלוקת ולספק מידע נוסף כדי לתבוע החזר. יש להחזיר טפסים ל- טיקאייר עד 7 ימי עבודה לאחר קבלתם, על מנת להגיש בקשה להחזר.

הסיבות לכך שניתן לדחות תביעה כוללות אך אינן מוגבלות ל:

- התביעה מוגשת מחוץ למסגרות הזמן המפורטות לעיל
- לקוח נשללת כניסה לאולם, כתוצאה מניסיון להיכנס לאולם עם כרטיס שהוא אינו זכאי אליו (למשל, מבוגר שנכנס בכרטיס לילד)
- לקוח נשללת כניסה למקום כתוצאה משגיאה משלו, לדוגמא אי הגעה לאירוע והדפסת כרטיסי דואר אלקטרוני לפני כן, ניסיון להזין באמצעות דוא"ל אישור בלבד או להגיע מאוחר לאירוע.
- לקוח נשללת כניסה לאולם כתוצאה מהתנהלות או לבוש אישי בהתאם למדיניות המקום
- לקוח לא ניסה להיכנס לאירוע עם הכרטיסים שלו ולא נשלל ממנו כניסה, למעט המקרה בו הייתה מגבלה על מכירה חוזרת שללקוח היה צריך להיות מודע אליו, אך לא הובא מודע לו, בזמן הרכישה
- לקוח לא אסף את הכרטיסים שלו בנקודת האיסוף, או התייצב באיחור לאירוע
- לקוח שטוען כי קיבל כרטיסים שגויים מבלי לשלוח הוכחה על הכרטיסים שהתקבלו
- לקוח שטוען כי קיבל כרטיסים שגויים ואשר אינו פנה אלינו בנוגע לבעיה אלא לאחר התרחשות האירוע, או שמעולם לא מחזיר את הכרטיסים כאשר מתבקש לעשות כן
- לקוח שמזין פרטי מסירה שגויים או לא שלמים ומעולם לא מקבל את הכרטיסים שלו כתוצאה משגיאתו
- לקוח שמסרב למסירה, או שאינו בבית לאסוף את הכרטיסים שלו ואף פעם לא אוסף אותם מנקודת האיסוף של ספק המשלוחים
אחריות TikGuarantee

איך אנחנו נוכל לעזור לך עם ההזמנה שלך?

אתה יכול לשנות את כתובת המסירה שלך כל עוד הכרטיסים שלך לא נשלחו.

בקר בקטע החשבון שלי ולחץ על כפתור "שנה כתובת משלוח".

אתה יכול לבחור כתובת אחרת מהרשימה, או להזין כתובת חדשה. תקבל דוא"ל המאשר שכתובת המסירה שלך עודכנה.
שינוי כתובת המשלוח

איך אנחנו נוכל לעזור לך עם ההזמנה שלך?

כאשר הכרטיסים שלכם מוכנים להורדה, תקבלו מאיתנו אימייל עם הקישור להורדתם. לאחר לחיצה על הקישור, תוכלו לראות את הכרטיסים ולהדפיס אותם או להוריד ולשמור אותם כקובץ PDF. שימו לב כי רק עותק אחד של הברקוד יתקבל במקום.

הכרטיסים שלך יהיו זמינים גם בקטע הרכישות. עקוב אחר ההוראות להורדתן
בעמוד החשבון שלי.
הורדת כרטיסים אלקטרונים

איך אנחנו נוכל לעזור לך עם ההזמנה שלך?

אם הכרטיסים שלך זמינים לאיסוף באירוע או בסמוך לו, תקבל דוא"ל עם מיקום נקודת האיסוף ברגע שנסיים את הפרטים.

אתה יכול גם לראות את ההוראות בקטע רכישות על ידי לחיצה על הקישור "החשבון שלי".
מתי ואיפה לאסוף את הכרטיסים?

איך אנחנו נוכל לעזור לך עם ההזמנה שלך?

מצב המסירה של ההזמנה שלך יציין מדוע עדיין לא קיבלת את החבילה שלך.
בדוק את סטטוס המסירה של הזמנה זו ברכישות שלך על פי הסטטוסים הבאים;


הזמנה בטיפול: ההזמנה שלך היא עם השליח ובמעבר אליך.
אנא בדוק את מספר המעקב שצוין לקבלת מידע המשלוח המעודכן ביותר.

אם המשלוח אורך זמן רב מהצפוי:

- ייתכן שיש בעיה בכתובת שציינת
- השליח השאיר את החבילה בנכס במה שהם מכנים "מקום בטוח"
- מישהו חתם לחבילה שלך (פקיד קבלה / בן משפחה / מאבטח)

כדי לפתור זאת: התקשר אל חברת השליחויות עם ציטוט מספר המעקב כדי לוודא שאין בעיה במסירה לכתובת שלך.


הושלם: אם ההזמנה שלך אומרת 'הושלם' ולא קיבלת את הכרטיסים:

- ייתכן שהבלדר השאיר את החבילה אצל שכן
- ייתכן שהבלדר השאיר את החבילה בנכס במה שהם חשבו כ"מקום בטוח "
- מישהו חתם לחבילה שלך (פקיד קבלה / בן משפחה / מאבטח)

כדי לפתור זאת: התקשר אל השליח עם ציטוט מספר המעקב ושאל איפה או עם מי הם השאירו את החבילה.


המסירה לא הצליחה: השליח לא יכול היה לספק את החבילה שלך פיזית מכיוון:

- לא היה אף אחד זמין לחתום על החבילה (יתכן וייתכן שלא תישאר הערה)
- יש שגיאה בכתובת המסירה או שהיא לא שלמה
- הם לא יכלו לקבל גישה לתיבת דואר של נכס / דירה

כדי לפתור זאת: התקשר אל השליח עם ציון מספר המעקב


הזמנה אושרה: אל תדאג! ההזמנה שלך התקבלה ואנחנו עוקבים מקרוב אחר העסקה.

ברגע שהמשלוח שלך נשלח:

- תקבל דוא"ל עם פרטי השליח ומספר המעקב
- אתה יכול לעקוב אחר ההזמנה שלך דרך הרכישות שלך על ידי לחיצה על 'עקוב אחר ההזמנה'
סטטוס ההזמנה הושלם אך טרם קיבלתי את החומר לנסיעה

איך אנחנו נוכל לעזור לך עם ההזמנה שלך?

אין צורך לדאוג אם אתם נוסעים לאירוע. TIKAIR פועלת ברחבי רשת של כמעט 60 אתרים גלובליים ויכולה לספק כרטיסים לכל מקום בעולם.

אם אתם נוסעים לאירוע, הוסיפו את כתובת הנסיעות ותאריך היציאה הצפוי בהקדם האפשרי. זה יבטיח שהכרטיסים יישלחו למקום הנכון כאשר הם מוכנים למשלוח.
אני נוסע - קבלת הכרטיסים

איך אנחנו נוכל לעזור לך עם ההזמנה שלך?

זה עשוי לעזור

האם אוכל לשנות את שמו של מי שיאסוף את הכרטיסים?
כן! אתה יכול לשנות את שם האדם שיאסוף את הכרטיסים בהזמנה ב"רכישות "שלך.

האם אוכל לאסוף את הכרטיסים שלי במועד אחר?
מצטערים, לא ייתכן שתאסוף כרטיסים מחוץ לזמן שצוין. אם אתה משתתף באירוע עם מישהו שאתה מכיר, אתה יכול לבקש ממנו לאסוף עבורך את הכרטיסים ולשנות את שמו של מי שאוסף את הכרטיסים. אתה יכול לשנות את שם המאסף בהזמנה ב"רכישות "שלך.

מהם פרטי איסוף הכרטיסים שלי?
אם עדיין לא קיבלת את פרטי איסוף הכרטיסים שלך בדוא"ל או שהם לא נראים ברכישות שלך דרך הקישור "צפה בהוראות איסוף" - אנא צור קשר עם מוקד השרות.
איסוף הכרטיסים בנקודת איסוף

איך אנחנו נוכל לעזור לך עם ההזמנה שלך?

כן, כרטיסים שנרכשו מרישום בודד ישבו אחד ליד השני, אלא אם כן צוין במפורש במהלך ביצוע הצ'ק-אאוט.

כרטיסים המסומנים כ"ישיבה ללא סייגים "לא מוקצים להם מושבים ספציפיים. כרטיסים המסומנים כ"כניסה כללית "יהיו לרוב כרטיסים עומדים.
האם נישב ביחד באירוע?

איך אנחנו נוכל לעזור לך עם ההזמנה שלך?

אם מכרתם מחדש את הכרטיסים שרכשתם איתנו, אנו בהחלט יכולים לארגן את הפנייתם לקונה שלכם!
כך שבאופן ישיר תבצעו את המכירה.
מכירת הכרטיסים ושינוי שם

איך אנחנו נוכל לעזור לך עם ההזמנה שלך?

לא, אם כרטיסים מתוזמנים למסירה, לא ניתן לאסוף אותם באופן אישי.

עליכם לצפות לקבל את הכרטיסים שלכם בשבוע שקדם לאירוע, מכיוון שמארגני האירועים בדרך כלל מנפיקים כרטיסים קרוב מאוד לתאריך האירוע, לעיתים קרובות בשבוע האירוע.

אם אתם נוסעים לאירוע, הוסיפו את כתובת הנסיעה ותאריך היציאה הצפוי בהקדם ואנחנו נדאג שהכרטיסים שלכם יישלחו למקום הנכון כאשר הם מוכנים למשלוח.
איסוף כרטיסים במקום משלוח

איך אנחנו נוכל לעזור לך עם ההזמנה שלך?

במצב בו מועד האירוע חלף, יש לעדכן את מוקד השרות עד 48 שעות ממועד האירוע.
אנו נבצע בדיקה ונוודא שכל הפרטים שמולאו בהזמנה נכונים.
( כתובת למשלוח, פרטי המקבל וכו' )
אי קבלת הכרטיסים בזמן לאירוע

פניה לשרות לקוחות

ניתן לפנות לשרות הלקוחות וליתר המחלקות באמצעות מערכת הפניות בקישור כאן
פניה לשרות לקוחות

איך אנחנו נוכל לעזור לך עם ההזמנה שלך?

כל הפרטים הזמינים במיקום המושב שלך מוצגים בתיבה ישירות למעלה וגם בדוא"ל האישור שלך.

אנו מספקים במעמד ההזמנה מידע רב ככל האפשר אך עם זאת, לפעמים מיקומי המושבים המדויקים אינם ידועים מכיוון שהם לא קיבלו את הכרטיסים שלהם ממארגן האירוע.

איננו יכולים לספק מידע נוסף לגבי המיקום.

גם אם אינך בטוח במיקום המושב המדויק, זכור כי:

- כרטיסים שנרכשו מרישום יחיד יושבו אחד ליד השני, אלא אם כן צוין במפורש במהלך תהליך הצ'ק-אאוט

- "מושבים ללא סייג" לא מוקצים להם מושבים ספציפיים - כך שתוכלו לשבת בכל מקום באזור זה

- "כניסה כללית" לרוב יהיו כרטיסים עומדים

- אתה תמיד יכול להתייחס למפה האינטראקטיבית בעמוד האירועים של האתר כדי לקבל מיקום משוער של היכן במקום שאתה נמצא בו
איפה מקומות הישיבה שלי באירוע?

איך אנחנו נוכל לעזור לך עם ההזמנה שלך?

אנו עובדים אך ורק עם ספקים אמינים, אין שום תמריץ לפעול עם כרטיסים מזויפים.

אנו משלמים לספקים רק על כרטיסים מקוריים, ושהקונה זכה להיכנס בהצלחה לאירוע. אם יש בעיות בכרטיסים (למשל, הם שולחים כרטיסים לא חוקיים), הם לא ישולמו.

אנו נסמן ספקים בעייתיים, ונחסום אותם מהמערכות שלנו.

אחריות הכרטיסים שלנו היא כי מובטח כי הקונים יקבלו כרטיסים תקפים בזמן האירוע. במקרה הנדיר שמתעוררת בעיה, TIKAIRתספק כרטיסים שווים או טובים יותר, או החזר מלא.

כיצד אני יודע שהכרטיסים שלי מקוריים?

איך אנחנו נוכל לעזור לך עם ההזמנה שלך?

זמן ההתחלה המודפס על הכרטיסים עשוי להיות שונה מזה שפורסם באתר האינטרנט שלנו בעת הרכישה.

מארגני האירועים מבצעים לעיתים שינויים, לכן אנו ממליצים לכם לאמת זאת באופן מקוון למידע המעודכן ביותר.

אם אתה עדיין מאמין שהכרטיסים שקיבלת אינם נכונים, אנא לחץ כאן ונבדוק זאת עבורך.
השעה המודפסת על הכרטיס שגוי

איך אנחנו נוכל לעזור לך עם ההזמנה שלך?

בדוק את כמות הכרטיסים שהזמנת ברכישות שלך מול מספר הכרטיסים שקיבלת.

אם קנית כרטיסים במספר עסקאות, שים לב שהם יגיעו במשלוחים נפרדים.

אם אתה עדיין מאמין שהכרטיסים שקיבלת אינם נכונים, אנא לחץ כאן ונבדוק זאת עבורך.
הכמות שהזמנתי שונה משקבלתי

איך אנחנו נוכל לעזור לך עם ההזמנה שלך?

TIKAIRהיא פלטפורמה המאפשרת רכישת כרטיסים בשוק הראשוני והמשני. מארגני אירועים מדפיסים לרוב כרטיסים עם שם הקונה המקורי. זה בשום אופן לא משפיע על תוקף הכרטיס, ותוכלו להיכנס לאולם בביטחון. אין צורך להדפיס את שמך בכרטיס בכדי שתזכה בכניסה מוצלחת.
השם על הכרטיס שונה משלי

איך אנחנו נוכל לעזור לך עם ההזמנה שלך?

בדוק את תאריך האירוע שהזמנת ברכישות שלך מול הכרטיסים שקיבלת.

אם הכרטיסים שקיבלתם נבדלים מזה, שימו לב כי יתכן שהאירוע הוחלף מחדש מהתאריך המקורי - אנו ממליצים לכם לאמת זאת באופן מקוון.

אם אתה עדיין מאמין שהכרטיסים שקיבלת אינם נכונים, אנא לחץ כאן ונבדוק זאת עבורך.
התאריך המודפס שונה

איך אנחנו נוכל לעזור לך עם ההזמנה שלך?

בדוק את החלק המדויק שהזמנת ברכישות שלך מול הכרטיסים שקיבלת.

שימו לב ש'הכניסה הכללית 'היא קטע קבוע.

אם אתה עדיין מאמין שהכרטיסים שקיבלת אינם נכונים, אנא לחץ כאן ונבדוק זאת עבורך ( יש להצטייד בפרטים מזהים ).
האזור הוא לא האזור שהזמנתי

איך אנחנו נוכל לעזור לך עם ההזמנה שלך?

כאשר הספקים מציעים למכירה כרטיסים עבור 'ילד', 'סטודנט' או 'אזרח ותיק' , הם נדרשים לציין את סוג הכרטיס הזה ברישום שלהם. הערות אלה מוצגות לאחר מכן בפרטי הצעת המחיר באתר, כך שתוכלו לקבל החלטה מושכלת לגבי סוגי הכרטיסים המוצעים.

אנא בדוק אם יש לך הערות רישום שעשויות לחול על ההזמנה שלך מול ההזמנה שלך והשווה בין אלה לכרטיסים שקיבלת.

אם אתה עדיין מאמין שהכרטיסים שקיבלת אינם נכונים, אנא לחץ כאן ונבדוק זאת עבורך.
כרטיסים עם סימון ילד או מוגבל

איך אנחנו נוכל לעזור לך עם ההזמנה שלך?

לתשומת לבך, באצטדיונים ספרדיים ואיטלקיים מסוימים, המושבים ממוקמים בגושי סיכויים וערבים, למשל מושבים 1, 3, 5 ישבו יחד, אך מושבים 6 ו -7 לא היו.

אם אתה עדיין מאמין שהכרטיסים שקיבלת אינם נכונים, אנא לחץ כאן ונבדוק זאת עבורך.
מספרי המושבים שלי שגויים

איך אנחנו נוכל לעזור לך עם ההזמנה שלך?

המקום או מקדם האירועים קובע מדיניות הנוגעת לביטול אירוע, ולא לנו. מדיניות זו יכולה להשתנות, אך באופן כללי, מדיניות כזו מספקת החזר על מחיר הכרטיס. אם ביטול אירוע, אנו ננסה ליצור איתך קשר ולייעץ לך לגבי מקום האירוע או מדיניות המקדם לקבלת החזר לאירוע זה.

כשננפיק לך החזר, אנו נחזיר לך את המחיר ששילמת עבור כרטיסך. לא ניתן להחזיר דמי שירות, דמי עיבוד וכל עמלה אחרת, כגון דמי משלוח.

מדיניות הנוגעת לאירועים נדחים משתנה לפי מקום. אם אירוע נדחה, עליך לפנות ישירות לאולם כדי לקבל מידע על מועדי הדחייה של האירוע ואם קיימת מדיניות החזר רלוונטית.

במקרים בהם לא נכנסת לאירוע, יש לפנות למוקד השרות להמשך טיפול.
אירוע במעמד ההופעה

איך אנחנו נוכל לעזור לך עם ההזמנה שלך?

במקרה של אובדן, אם רכשתם כרטיסים אלקטרוניים, תוכלו פשוט להדפיס מחדש את הכרטיסים בעצמכם. הם יהיו זמינים בקטע הרכישות. שימו לב כי רק עותק אחד של הברקוד יתקבל במקום.

אם רכשתם כרטיסי נייר, לא סביר מאוד שנוכל להנפיק אותם מחדש.

במקרה של גניבה, אין אחריות על הכרטיסים.
כרטיסים אבדו או נגנבו

איך אנחנו נוכל לעזור לך עם ההזמנה שלך?

אם מכרתם מחדש את הכרטיסים שרכשתם מאיתנו, אנו בהחלט יכולים לארגן את הפנייתם לקונה שלכם! וזאת במידה והכרטיסים טרם נשלחו אליך.

העברת כרטיסים שרכשתי לקונה אחר

איך אנחנו נוכל לעזור לך עם ההזמנה שלך?

כרטיסים ב- TIKAIR מוצעים למכירה במחירים העשויים להיות מעל או מתחת למחיר הערך הנקוב המודפס על הכרטיס.

מחירי הכרטיסים לאירועים פופולריים מאוד עשויים להיות גבוהים ממחיר הערך הנקוב בגלל הביקוש הרב יותר לאותם כרטיסים. כרטיסים רבים ב- TIKAIR זמינים במחירים הנמוכים מהמחיר הנקוב.

עלות הכרטיס מושפעת מהיצע וביקוש, והוא בהתאם לזמינות הכרטיסים.

מעקב אחר כרטיסים שנשלחו באמצעות חברת שילוח

במידה ומחלקת הזמנות עידכנה אותך שהכרטיסים שלך נשלחו אליך באמצעות חברת שילוח.
ניתן להתעדכן באמצעות אתר חברת השילוח או באמצעות הקישור כאן

ניתן לאתר את פרטי השילוח בעמוד החשבון שלי ( במידה ונרשמת לאתר במעמד ההזמנה ) או באמצעות טופס איתור הזמנה בקישור כאן

במידה והכרטיסים לא סופקו במעמד של עד 14 יום ממועד משלוח הכרטיסים, יש ליצור קשר בהקדם עם מוקד השרות בטלפון 0733-905020
מעקב שילוח כרטיסים
X


שליחה

השאלה שלך נשלחה בהצלחה לצוות טיקאייר, נציג יחזור אליך בהקדם. תודה רבה !

על מנת להגיש בקשות והערות חשובות הקשורות להזמנה שלך יש להיכנס למערכת הפניות