שאלות נפוצות

כיצד אני יכול לברר האם ההזמנה שלי התקבלה?

ניתן להיכנס לחשבון המשתמש באתר ולבדוק את פרטי ההזמנה ( תחת > ההזמנות שלי ) או לחלופין לבדוק במוקד הטלפוני שלנו עם נציג השרות בטלפון 0733-905020. שעות הפעילות של המוקד הטלפוני הנם בימים א'-ה' בשעות 09.00-18.00, ביום ו' ובערבי חג בשעות 09.00-14.00.

מהו אופן קבלת הכרטיסים?

אופן קבלת הכרטיסים משתנה מהזמנה להזמנה וזאת בהתאם להחלטת ההפקה או ספק הכרטיסים. במרבית המקרים אופן קבלת הכרטיסים הוא אלקטרוני ( נשלח למייל ).  כרטיסים שנמסרים באמצעות שובר איסוף ניתן לאסוף את הכרטיסים ביום המופע בקופות. במופעים ( יש להגיע עם כרטיס האשראי אשר איתו בוצעה ההזמנה, ותעודה מזהה של בעל כרטיס האשראי ).
יש להתעדכן מול מחלקת ההזמנות לעניין אופן קבלת הכרטיסים בהזמנה שלך.

 

מה עליי להביא כדי לאסוף את הכרטיס שהזמנתי?

על מנת לקבל את הכרטיסים יש להגיע עם כרטיס האשראי אשר איתו בוצעה ההזמנה, ותעודה מזהה של בעל כרטיס האשראי.

מהם זמני המשלוח לכרטיסים שהזמנתי?

באירועים מסוימים קיימת אפשרות למשלוח הכרטיסים בדואר רשום בתוספת תשלום עד 7 ימי עסקים לפי האירוע, והתאם לדרישת הלקוח או לחילופין באירועים מסוימים ניתנת הדפסה ביתית של הכרטיס אשר מבוצעת באופן מידי ע"י הלקוח.

מי זכאי לקבל הנחה?

קיימות הנחות לוועדים וקבוצות מסוימות, ההנחות הן דרך ועדי עובדים. הנחות דרך מבצעי חברות האשראי ניתנות בהתאם להוראות החברה והן יפורסמו באתר. הנחות נוספות קיימות לאוכלוסיות שונות כגון: ילדים, חיילים וסטודנטים על פי המפורט באתר ובאירועים מסוימים בלבד. מספר הכרטיסים המוזלים מוגבל ולכן מומלץ לשריין כרטיסים אלו מראש.

כיצד אוכל ליצור קשר עם שרות הלקוחות?

במוקד הטלפוני 0733-905020 או בטלפון חו"ל 380-68-9589585+ או לחילופין באמצעות מערכת הפניות בקישור כאןשעות הפעילות של המוקד הטלפוני הינם בימים א'-ה' בשעות 9.00-18.00, ביום ו' ובערבי חג בשעות 9.00-14.00. ניתן גם לקבל מענה בעמוד הפייסבוק שלנו "TIKAIR" או באמצעות הוואצאפ במספר 0733-236778.

מהן שיטות התשלום האפשריות?

ניתן לשלם במרבית כרטיסי האשראי בטלפון או באינטרנט, ניתן גם לשלם באמצעות חשבון פייפאל. קיימים אירועים מסוימים בהם ניתן לשלם בקופות בכרטיס אשראי, אירועים אלו הם חריגים ומומלץ להתעדכן על כך מראש.

מדוע אני צריך לשלם דמי טיפול?

על כל הזמנה טלפונית ואינטרנטית מתווסף חיוב כספי לכרטיס. דמי הטיפול הם על עלות הטלפנים, השירותים, הטכנולוגיה והוצאות הנדרשות לטיפול בהזמנה. ניתן לרכוש כרטיסים גם ללא דמי הטיפול באמצעות רכישה און ליין ישירות מהאתר.

האם ניתן לבצע הזמנה בתשלומים?

באירועים מסוימים ניתן לבצע חיוב בתשלומים באתר, חיוב זה מתבצע בקרדיט (אלא אם כן צוין אחרת), יש לבדוק עם חברת האשראי האם כרטיס האשראי אשר בבעלותך תומך בתשלומי קרדיט.

מהו כרטיס הדפסה ביתית?

זהו כרטיס המתקבל במייל ומודפס ע"י הלקוח בביתו, במקום לאסוף את הכרטיס בקופות, ניתן לחסוך את התור בקופות ואת זמן ההמתנה באמצעות הדפסת הכרטיס, יש לשים לב כי הבר-קוד המודפס על גבי הכרטיס בהדפסה ביתית באופן ברור וקריא. לא ניתן להדפיס כרטיס לכל אירוע, שימו לב לשיטת המשלוח הנבחרת באתר.

במידה ולא קיבלתי את הכרטיס למייל, מה עליי לעשות?

ראשית יש לבדוק בתיקיות המייל השונות (דואר זבל / ספאם) ובמידה ולא הגיע הכרטיס יש להתקשר למוקד הטלפוני 0733-905020 או לפנות באמצעות מערכת הפניות בקישור כאן. קיימת גם האפשרות לפנות אלינו בעמוד הפייסבוק "TIKAIR" או באמצעות הוואצאפ 0733-236778.

מהם הדרישות הטכניות כדי שאוכל לראות ולהדפיס את הכרטיס?

על מנת לפחות ולהדפיס את הכרטיס בדוק כי במחשבך מותקן Adobe Acrobat Reader אותו אתה יכול להוריד מהאינטרנט. לצורך ההדפסה השתמש בנייר לבן (A4), וודא כי הכרטיס הודפס באופן ברור וקריא.

מה עליי לעשות על מנת לבטל את ההזמנה?

כל ההזמנות הנם בדמי ביטול מלאים בהתאם לתקנון העסקה המפורסם באתר. ניתן לעיין בתקנון בקישור כאן. במקרים חריגים ניתן להגיש בקשה, את הבקשה יש למלא בטופס מקוון הנמצא בעמוד (החשבון שלי > ההזמנות שלי ) לאיתור ההזמנה שלך לחץ על הקישור כאן. ביטול העסקה כרוך בדמי ביטול המפורטים בהמשך.

עד מתי ניתן לבטל את הכרטיסים שנרכשו?

הכרטיסים שרכשת הנם בדמי ביטול מלאים וללא אפשרות לקבלת החזר.
במקרים מסוימים ניתן למכור את הכרטיסים או להעבירם לצד ג'. 
יש לבדוק זאת מול מחלקת שרות הלקוחות בטלפון 0733-905020 או באמצעות מערכת הפניות בקישור כאן.
למכירת הכרטיסים יש למלא את הטופס המקוון בקישור כאן

מה עלות ביטול הזמנה?

במידה וביטול ההזמנה / כרטיסים אושרה לך, דמי הביטול הנם כ 25% ממחיר העסקה.

תוך כמה זמן ניתן לראות את הזיכוי בחברת האשראי?

ניתן לראות את הזיכוי שבעה ימי עסקים ממועד הביטול, הזיכוי יופיע גם בתדפיס החודשי המתקבל מחברת האשראי.
אך במקרים חריגים הזיכוי עלול להתארך וזאת בהתאם להתנהלות מול הספקים.

כיצד ניתן לפנות למחלקת השרות לגבי הזמנה שכבר ביצעתי?

בפניות לגבי ההזמנה שלך ניתן לפנות באמצעות מערכת הפניות  או באמצעות ההזמנה שלי  > תחת החשבון שלי.

אני מודאג מנגיף הקורונה COVID-19 האם אני יכול לקבל החזר?

אם האירוע שלך בוטל, זה יוחלט בהתייעצות עם מארגן האירועים/ספק הכרטיסים, במידה והאירוע שלך מתקיים כמתוכנן או נדחה, לצערנו, לא ניתן לקבל החזר כספי.

מה נעשה במקומות כדי להבטיח מניעה של COVID-19 קורונה וירוס?

אנא פנה ישירות באתר אינטרנט של המקום לקבלת מידע נוסף.

אם האירוע שעבורו רכשתי כרטיסים מועבר לתאריך או מקום אחר, האם אוכל להחזיר את הכרטיסים?

ניתן להחזיר כרטיסים רק אם הם מאושרים על ידי מארגן האירוע. למארגן אירוע כלשהו הזכות לשנות את התוכנית, השעה ומקום האירוע. על ידי רכישת כרטיס, אתה, הלקוח, מאשר בזכותו המוערכת של המארגן.

מה קורה אם אחת או יותר מהמרכיבים בחבילה שרכשתי מתבטל או נדחה?

במצב בו אחד או יותר מהמרכיבים בחבילה שרכשת מתבטל או נדחה, אנו נעשה את מרב המאמצים מול הספקים ( נותני השרות ) לדחייה או ביטול וזיכוי, וזאת בהתאם להחלטת הספק.
במקרה של זיכוי, עלול להיות כזיכוי כספי חלקי או כשובר זיכוי, וזאת בהתאם להחלטת הספק.

ביטול טיסה מחברת התעופה - תנאי ביטול כרטיסי טיסה

אנו מפנים את תשומת ליבכם לעובדה כי כל המידע הרלוונטי בנושא העברה / ביטול טיסות, כמו גם על כללי החזרה וביצוע השינויים בכרטיסים, יש לבדוק באתרי האינטרנט של חברות התעופה.

WIZZAIR

חברת התעופה וויז אייר הפסיקה להפעיל טיסות מישראל החל מה- 17 במרץ 2020 עד 3 באפריל 2020. הנוסעים יכולים להוציא מחדש טיסות באותו מסלול למועד אחר. בכפוף לזמינות, ניתן גם לבצע רישום מחדש במסלול אחר. בעת ביטול טיסה, הזכות לנוסע לקבל פיצוי, שניתן להשתמש בו להזמנות עתידיות. קרא את המידע הנוכחי על החזרים ושינויים באתר חברת התעופה

קרא עוד WIZZAIR

 

TURKISH AIRLINES

בגין הזמנות שנעשו והוצאו מ- 6 במרץ עד 24 במרץ 2020, לא תחויב קנס בגין שינוי תאריך היציאה אם ​​ההזמנה הראשונית כוללת טיסות עד 31 בדצמבר 2020. אם תשנה את מחלקת ההזמנות לגובה גבוה יותר, יחויב הפרש בתעריפים. קרא את המידע הנוכחי על החזרים ושינויים באתר חברת התעופה

קרא עוד TURKISH AIRLINES

 

Ryanair

במקרה של ביטול טיסה על ידי חברת התעופה הנוסע יקבל הודעה על כך. הנוסעים שטיסותיהם מבוטלות יכולים לבחור בין החזר מלא של כרטיס או טיסה חינם, שתוכל לשמש בטיסות Ryanair במשך 12 החודשים הקרובים. קרא את המידע הנוכחי על החזרים ושינויים באתר חברת התעופה

קרא עוד RYANAIR

 

Lufthansa Group

חברות תעופה השייכות לקבוצת לופטהנזה (לופטהנזה, אוסטריאן איירליינס, בריסל איירליינס ואייר דולומיטי) מציעות תנאים גמישים לשינוי תאריך היציאה. ניתן להזמין מחדש כרטיסים שהוזמנו לפני 12 במרץ לטיסות עד ה -30 באפריל עד ה -1 ביוני בכל תאריך עד 31 בדצמבר 2020 מבלי לשלם עבור סידור מחדש. ניתן להוציא כרטיסים שנרכשו לאחר 12 במרץ עד ה- 31 במרץ פעם אחת עם תאריך נסיעות חדש עד 31 בדצמבר 2020 מבלי לשלם עבור רישום מחדש. במקרה זה, לא ניתן לשנות את שדות התעופה ליציאה וההגעה. אם עלות הזמנה חדשה גבוהה יותר, עליכם לשלם את ההפרש. קרא את המידע הנוכחי על החזרות והשינויים באתר חברת התעופה

קרא עוד LUFTHANSA

 

LOT

החברה נותנת הזדמנות לשנות את תאריך הנסיעות פעם אחת בחינם בכרטיסים שנרכשו לפני 31 במרץ לטיסות בין 12 במרץ ויהיו ב24- באפריל. אתה יכול לבחור כל תאריך עד 31 בדצמבר 2020. אם עלות הכרטיס החדשה שונה, תצטרך לשלם את ההפרש. קרא את המידע הנוכחי על החזרים ושינויים באתר חברת התעופה

קרא עוד LOT

 

AIRBALTIC

חברת התעופה הציגה את היכולת לשנות את תאריכי הטיסה בחינם פעם אחת. אפשרות זו חלה על כרטיסים שנרכשו בין 10 ל -31 במרץ לטיסות עד 31 בדצמבר 2020. עם זאת, אם התעריף הראשוני כבר לא זמין, תצטרך לשלם את הפרש המחיר. להזמנות שבוצעו לפני 9 במרץ עם תאריכי נסיעות עד 31 במרץ 2020, airBaltic מציעה אפשרות לשנות את תאריך הנסיעה בחינם עד 31 בדצמבר. קרא את המידע הנוכחי על החזרים ושינויים באתר חברת התעופה

קרא עוד AIRBALTIC

 

BELAVIA

חברת התעופה נותנת אפשרות להחזר כרטיס באמצעות תשלום הסכום כולו ללא ניכויים. ניתן גם לשנות את תאריך הטיסה באותו מסלול פעם אחת ב -31 בדצמבר 2020 ללא חיובים נוספים באותה מעמד שירות. קרא את המידע הנוכחי על החזרים ושינויים באתר חברת התעופה

קרא עוד BELAVIA

 

EASYJET

מחזיקי הכרטיסים של EasyJet יכולים להעביר את טיסותיהם לתאריכים חלופיים ו / או ליעד חלופי ללא חיובים נוספים. אם התעריף החדש יקר יותר, הלקוחות יצטרכו לשלם את ההפרש. כלל זה חל על הזמנות קיימות והן על הזמנות חדשות עד להודעה חדשה. קרא את המידע הנוכחי על החזרים ושינויים באתר חברת התעופה

קרא עוד EASYJET

 

AIR FRANCE – KLM

חברת התעופה הציגה מדיניות מועדפת לכל ההזמנות, כולל אלה שבוצעו לפני 31 במרץ 2020. אין עונש על שינוי התאריך והמסלול בכרטיסים. תאריך היציאה החדש אמור להיות מאוחר מ- 31 במאי 2020. אם תשנה את מחלקת ההזמנות למדרגה גבוהה יותר, יחויב הפרש נסיעה. ישנה גם אפשרות להחזר – תקבל שובר עם ערך נקוב של כספים שהוצאו בכרטיסי טיסה, בהם ניתן להשתמש בהזמנות חדשות. קרא את המידע הנוכחי על החזרות והשינויים באתר חברת התעופה

קרא עוד AIR FRANCE, KLM

 

AIR MALTA

אם נוסע קנה כרטיס עד 3 במרץ 2020 כולל, יש לו את הזכות להנפיק מחדש מועדף לטיסה אחרת עם טיסה עד 31 בדצמבר 2020. יש לשלוח בקשה לחידוש לפני 31 במרץ 2020. להזמנות החל מה -4 במרץ 2020, הנפקה חוזרת מועדפת של טיסות לטיסות עד 31 בדצמבר 2020 או החזרת הכרטיס אפשרית ובלבד שפנו אליהם לא יאוחר משלושים יום לפני מועד היציאה. בעת ביצוע שינויים או החזרת כרטיס, תחויב בתשלום של 10 יורו למקטע. קרא את המידע הנוכחי על החזרות והשינויים באתר חברת התעופה

קרא עוד AIR MALTA

 

AEGEAN

ניתן לשנות כרטיסים שהונפקו לפני 9 במרץ, עם יציאות לפני 30 באפריל, למועד מאוחר יותר – עד 20 באוקטובר – מבלי לשלם כל עמלה. קרא את המידע הנוכחי על החזרים ושינויים באתר חברת התעופה

קרא עוד AEGEAN

 

ALITALIA

בכרטיסים שהונפקו לפני 5 במרץ עם תאריכי נסיעות מ- 23 בפברואר עד 3 באפריל, מותר לשנות תאריך בחינם. תאריך הנסיעה החדש חייב להיות לפני 30 ביוני לטיסותיה של אליטליה עצמה – בשיעור ההזמנות המקורי או בראשון הזמין (אותה סוג שירות). יש לשנות את הכרטיסים לא יאוחר מה -3 באפריל. על הנוסע לשלם את ההפרש במחיר, אם קיים. קרא את המידע הנוכחי על החזרים ושינויים באתר חברת התעופה

קרא עוד ALITALIA

 

EL AL

תנאים לביטול וביצוע שינויים בכרטיסים שנרכשו החל מה -11 במרץ עד ה- 31 במרץ 2020: ניתן לבצע שינויים בטיסות עד 12 חודשים מיום הנפקת הכרטיס ללא עמלה למשמרת הראשונה; תשלום ההפרש במחירי הכרטיסים, ביטול הכרטיס בהתאם לתנאי הנסיעה. קרא את המידע הנוכחי על החזרים ושינויים באתר חברת התעופה 

קרא עוד ELAL