שאלות נפוצות

כיצד אני יכול לברר האם ההזמנה שלי התקבלה?

ניתן להיכנס לחשבון המשתמש באתר ולבדוק את פרטי ההזמנה ( תחת > ההזמנות שלי ) או לחלופין לבדוק במוקד הטלפוני שלנו עם נציג השרות בטלפון 0733-905020. שעות הפעילות של המוקד הטלפוני הנם בימים א’-ה’ בשעות 09.00-18.00, ביום ו’ ובערבי חג בשעות 09.00-14.00.

מהו אופן קבלת הכרטיסים?

אופן קבלת הכרטיסים משתנה מהזמנה להזמנה וזאת בהתאם להחלטת ההפקה או ספק הכרטיסים. במרבית המקרים אופן קבלת הכרטיסים הוא אלקטרוני ( נשלח למייל ).  כרטיסים שנמסרים באמצעות שובר איסוף ניתן לאסוף את הכרטיסים ביום המופע בקופות. במופעים ( יש להגיע עם כרטיס האשראי אשר איתו בוצעה ההזמנה, ותעודה מזהה של בעל כרטיס האשראי ).
יש להתעדכן מול מחלקת ההזמנות לעניין אופן קבלת הכרטיסים בהזמנה שלך.

 

מה עליי להביא כדי לאסוף את הכרטיס שהזמנתי?

על מנת לקבל את הכרטיסים יש להגיע עם כרטיס האשראי אשר איתו בוצעה ההזמנה, ותעודה מזהה של בעל כרטיס האשראי.

מהם זמני המשלוח לכרטיסים שהזמנתי?

באירועים מסוימים קיימת אפשרות למשלוח הכרטיסים בדואר רשום בתוספת תשלום עד 7 ימי עסקים לפי האירוע, והתאם לדרישת הלקוח או לחילופין באירועים מסוימים ניתנת הדפסה ביתית של הכרטיס אשר מבוצעת באופן מידי ע”י הלקוח.

מי זכאי לקבל הנחה?

קיימות הנחות לוועדים וקבוצות מסוימות, ההנחות הן דרך ועדי עובדים. הנחות דרך מבצעי חברות האשראי ניתנות בהתאם להוראות החברה והן יפורסמו באתר. הנחות נוספות קיימות לאוכלוסיות שונות כגון: ילדים, חיילים וסטודנטים על פי המפורט באתר ובאירועים מסוימים בלבד. מספר הכרטיסים המוזלים מוגבל ולכן מומלץ לשריין כרטיסים אלו מראש.

כיצד אוכל ליצור קשר עם שרות הלקוחות?

במוקד הטלפוני 0733-905020 או בטלפון חו”ל 380-68-9589585+ או לחילופין באמצעות מערכת הפניות בקישור כאןשעות הפעילות של המוקד הטלפוני הינם בימים א’-ה’ בשעות 9.00-18.00, ביום ו’ ובערבי חג בשעות 9.00-14.00. ניתן גם לקבל מענה בעמוד הפייסבוק שלנו “TIKAIR” או באמצעות הוואצאפ במספר 0733-236778.

מהן שיטות התשלום האפשריות?

ניתן לשלם במרבית כרטיסי האשראי בטלפון או באינטרנט, ניתן גם לשלם באמצעות חשבון פייפאל. קיימים אירועים מסוימים בהם ניתן לשלם בקופות בכרטיס אשראי, אירועים אלו הם חריגים ומומלץ להתעדכן על כך מראש.

מדוע אני צריך לשלם דמי טיפול?

על כל הזמנה טלפונית ואינטרנטית מתווסף חיוב כספי לכרטיס. דמי הטיפול הם על עלות הטלפנים, השירותים, הטכנולוגיה והוצאות הנדרשות לטיפול בהזמנה. ניתן לרכוש כרטיסים גם ללא דמי הטיפול באמצעות רכישה און ליין ישירות מהאתר.

האם ניתן לבצע הזמנה בתשלומים?

באירועים מסוימים ניתן לבצע חיוב בתשלומים באתר, חיוב זה מתבצע בקרדיט (אלא אם כן צוין אחרת), יש לבדוק עם חברת האשראי האם כרטיס האשראי אשר בבעלותך תומך בתשלומי קרדיט.

מהו כרטיס הדפסה ביתית?

זהו כרטיס המתקבל במייל ומודפס ע”י הלקוח בביתו, במקום לאסוף את הכרטיס בקופות, ניתן לחסוך את התור בקופות ואת זמן ההמתנה באמצעות הדפסת הכרטיס, יש לשים לב כי הבר-קוד המודפס על גבי הכרטיס בהדפסה ביתית באופן ברור וקריא. לא ניתן להדפיס כרטיס לכל אירוע, שימו לב לשיטת המשלוח הנבחרת באתר.

במידה ולא קיבלתי את הכרטיס למייל, מה עליי לעשות?

ראשית יש לבדוק בתיקיות המייל השונות (דואר זבל / ספאם) ובמידה ולא הגיע הכרטיס יש להתקשר למוקד הטלפוני 0733-905020 או לפנות באמצעות מערכת הפניות בקישור כאן. קיימת גם האפשרות לפנות אלינו בעמוד הפייסבוק “TIKAIR” או באמצעות הוואצאפ 0733-236778.

מהם הדרישות הטכניות כדי שאוכל לראות ולהדפיס את הכרטיס?

על מנת לפחות ולהדפיס את הכרטיס בדוק כי במחשבך מותקן Adobe Acrobat Reader אותו אתה יכול להוריד מהאינטרנט. לצורך ההדפסה השתמש בנייר לבן (A4), וודא כי הכרטיס הודפס באופן ברור וקריא.

מה עליי לעשות על מנת לבטל את ההזמנה?

כל ההזמנות הנם בדמי ביטול מלאים בהתאם לתקנון העסקה המפורסם באתר. ניתן לעיין בתקנון בקישור כאן. במקרים חריגים ניתן להגיש בקשה, את הבקשה יש למלא בטופס מקוון הנמצא בעמוד (החשבון שלי > ההזמנות שלי ) לאיתור ההזמנה שלך לחץ על הקישור כאן. ביטול העסקה כרוך בדמי ביטול המפורטים בהמשך.

עד מתי ניתן לבטל את הכרטיסים שנרכשו?

הכרטיסים שרכשת הנם בדמי ביטול מלאים וללא אפשרות לקבלת החזר.
במקרים מסוימים ניתן למכור את הכרטיסים או להעבירם לצד ג’. 
יש לבדוק זאת מול מחלקת שרות הלקוחות בטלפון 0733-905020 או באמצעות מערכת הפניות בקישור כאן.
למכירת הכרטיסים יש למלא את הטופס המקוון בקישור כאן

מה עלות ביטול הזמנה?

במידה וביטול ההזמנה / כרטיסים אושרה לך, דמי הביטול הנם כ 25% ממחיר העסקה.

תוך כמה זמן ניתן לראות את הזיכוי בחברת האשראי?

ניתן לראות את הזיכוי שבעה ימי עסקים ממועד הביטול, הזיכוי יופיע גם בתדפיס החודשי המתקבל מחברת האשראי.
אך במקרים חריגים הזיכוי עלול להתארך וזאת בהתאם להתנהלות מול הספקים.

כיצד ניתן לפנות למחלקת השרות לגבי הזמנה שכבר ביצעתי?

בפניות לגבי ההזמנה שלך ניתן לפנות באמצעות מערכת הפניות  או באמצעות ההזמנה שלי  > תחת החשבון שלי.

אני מודאג מנגיף הקורונה COVID-19 האם אני יכול לקבל החזר?

אם האירוע שלך בוטל, זה יוחלט בהתייעצות עם מארגן האירועים/ספק הכרטיסים, במידה והאירוע שלך מתקיים כמתוכנן או נדחה, לצערנו, לא ניתן לקבל החזר כספי.

מה נעשה במקומות כדי להבטיח מניעה של COVID-19 קורונה וירוס?

אנא פנה ישירות באתר אינטרנט של המקום לקבלת מידע נוסף.

אם האירוע שעבורו רכשתי כרטיסים מועבר לתאריך או מקום אחר, האם אוכל להחזיר את הכרטיסים?

ניתן להחזיר כרטיסים רק אם הם מאושרים על ידי מארגן האירוע. למארגן אירוע כלשהו הזכות לשנות את התוכנית, השעה ומקום האירוע. על ידי רכישת כרטיס, אתה, הלקוח, מאשר בזכותו המוערכת של המארגן.

מה קורה אם אחת או יותר מהמרכיבים בחבילה שרכשתי מתבטל או נדחה?

במצב בו אחד או יותר מהמרכיבים בחבילה שרכשת מתבטל או נדחה, אנו נעשה את מרב המאמצים מול הספקים ( נותני השרות ) לדחייה או ביטול וזיכוי, וזאת בהתאם להחלטת הספק.
במקרה של זיכוי, עלול להיות כזיכוי כספי חלקי או כשובר זיכוי, וזאת בהתאם להחלטת הספק.