בעת רכישת כרטיסים ולבחירת מקומות באירועים, אנו ממליצים להשתמש לרוחב המכשיר הנייד

לא קיבלתי את הכרטיסים. מה אני יכול לעשות?

כרטיסים בדואר
אם לא קיבלת את הכרטיסים שלך עד חודש לפני האירוע, אנא יידע אותנו על כך. צרו איתנו קשר ואנא צרפו את פרטי הכתובת הנכונים ואת פרטי התשלום (המספר בדף הבנק שלכם עם האותיות TIKAIR , למשל 0123456712345670106 TIKAIR) בהודעה שלכם.

שימו לב: כרטיסי אספן הם יוצאי דופן ויגיעו לכל המאוחר 3 ימים לפני האירוע. לחץ כאן למידע נוסף.

לתשומת לבך חל עיכוב עקב מגפת קורונה:
בגלל אמצעי הקורונה הנוכחיים שאנו עובדים מהבית, למרות שאנו יכולים לעשות כמעט כל דבר מהבית, הדפסה ושליחת כרטיסים אינן אפשריות. זה אומר שזה יכול לקחת יותר זמן (חודשים) לפני שתקבל את הכרטיסים שלך. כמובן שננטר מתי יתקיים האירוע שיש לכם כרטיסים אליו ונדאג שתקבלו את הכרטיסים מראש.

כרטיסים אלקטרוניים
אתה אמור לקבל את הכרטיסים האלקטרוניים שלך סמוך למועד הזמנתך. יתכן שהדואר האלקטרוני עם הכרטיסים שלך הגיע לתיקיית דואר הזבל או הזבל שלך. אתה יכול גם לבדוק את חשבונך ולהוריד את הכרטיסים משם.
במקרים מסוימים ההפקה משחררת את הכרטיסים כ-48 שעות לפני האירוע.

עדיין לא מצאת את הכרטיסים שלך?
צרו איתנו קשר ובצעו את פרטי התשלום (מספר בדף הבנק שלכם עם האותיות TIKAIR, למשל 0123456712345670106 TIKAIR) בהודעה שלכם.

תשומת הלב!
אל תחכה יותר מדי זמן! אנא עקוב אחר זמני האספקה ​​המתוארים לעיל. אם לא קיבלת את הכרטיסים שלך במסגרת הזמן הזו, אנא פנה אלינו ישירות. אם אתה יוצר איתנו קשר תוך 3 ימים לפני האירוע, אנחנו לא יכולים להבטיח לך להביא לך את הכרטיסים שלך. חוץ מזה, שהכרטיסים יהיו אצלך, זה יחסוך לך הרבה מתח!
ברכישת כרטיסים ממכירה חוזרת, זמן האספקה עלול להיות ארוך מהרגיל.

אנו משתמשים בעוגיות באתר שלנו. חלקם חיוניים, בעוד שאחרים עוזרים לנו לשפר את האתר ואת החוויה שלך.