בעת רכישת כרטיסים ולבחירת מקומות באירועים, אנו ממליצים להשתמש לרוחב המכשיר הנייד

אני מתקשה ליצור חשבון. מה יכולה להיות הבעיה?

אם אתה נתקל בבעיות ביצירת חשבון חדש, כנראה שכבר יש לך חשבון. במקרה זה, נסה לבקש סיסמה חדשה באמצעות האפשרות 'שכחת סיסמה' בדף הכניסה באתר שלנו. תקבל סיסמא זמנית חדשה בדואר אלקטרוני. התחבר באמצעות כתובת הדואר האלקטרוני והסיסמה הזמנית החדשה שלך. כשאתה מחובר תוכל לשנות את הסיסמה הזמנית לסיסמה חדשה באמצעות 'ערוך פרופיל'.

תשומת הלב:

  • הדואר האלקטרוני עם הסיסמה החדשה יכול להגיע לספאם או לזבל שלך
  • אם אתה מקבל דואר אלקטרוני עם סיסמה חדשה, כבר יש לך חשבון. אם אין חשבון, לא תקבל דואר אלקטרוני עם סיסמה חדשה.

אנו משתמשים בעוגיות באתר שלנו. חלקם חיוניים, בעוד שאחרים עוזרים לנו לשפר את האתר ואת החוויה שלך.