בעת רכישת כרטיסים ולבחירת מקומות באירועים, אנו ממליצים להשתמש לרוחב המכשיר הנייד

אני מקבל שגיאה באומרו שאין כרטיס זמין. מה זה אומר?

זו לא טעות. זה פשוט אומר ש: אין יותר כרטיסים זמינים, או במילים אחרות, אזלו. בחלק מהאירועים יש מספר קטגוריות בהן אתה יכול לחפש, גם קריטריונים שהוזכרו (למשל עמידה או ישיבה). אם אתה מקבל את ההודעה באמצעות כל הקריטריונים השונים (או בעת בחירת הטוב ביותר הזמין) אין כרטיסים זמינים יותר לאירוע. אך לפעמים אנחנו נוכל לאתר עבורך כרטיסים מהספקים השונים שלנו. אנא שהשתמש בעמוד צור קשר על מנת להגיש בקשה לכרטיסים.

אנו משתמשים בעוגיות באתר שלנו. חלקם חיוניים, בעוד שאחרים עוזרים לנו לשפר את האתר ואת החוויה שלך.