בעת רכישת כרטיסים ולבחירת מקומות באירועים, אנו ממליצים להשתמש לרוחב המכשיר הנייד

כיצד אני יכול לברר אם ההזמנה שלי נקלטה?

ניתן להיכנס לחשבון המשתמש באתר ולבדוק את פרטי ההזמנה ( תחת > החשבון שלי > ההזמנות שלי ) או לחלופין לבדוק במוקד הטלפוני שלנו עם נציג השרות בטלפון 0733-905020.
שעות הפעילות של המוקד הטלפוני הנם בימים א'-ה' בשעות 09.00-18.00, ביום ו' ובערבי חג בשעות 09.00-14.00.

אנו משתמשים בעוגיות באתר שלנו. חלקם חיוניים, בעוד שאחרים עוזרים לנו לשפר את האתר ואת החוויה שלך.