בעת רכישת כרטיסים ולבחירת מקומות באירועים, אנו ממליצים להשתמש לרוחב המכשיר הנייד

אני מודאג ממגפת הקורונה COVID-19. האם אוכל לקבל החזר כספי?

מרבית המגבלות הוסרו אך לעיתים דבר עלול להשתנות, או כאשר לא ניתן לאכוף את צעדי הקורונה שנקבעו, אינם יכולים להתקיים. אם האירוע בוטל סופית על ידי הארגון, ניצור איתך קשר בדוא"ל.

אנו ניצור איתך קשר גם אם האירוע שלך נקבע מחדש. כרטיסים ככל הנראה יישארו בתוקף לתאריך החדש. אנו מבינים שאפשר שלא תוכל להשתתף בתאריך החדש.

בינתיים, מרבית מגזרי התרבות פיתחו יחד תקנה, הנתמכת על ידי משרד החינוך, התרבות והמדע והרשות לצרכנים ושווקים. המארגנים שוקדים על תזמון אירועים לתאריכים חדשים, ובמקרה זה הכרטיס שלך יישאר בתוקף. אם אינך מצליח להגיע לתאריך החדש, ארגון האירוע יציע שובר. אם לא ניתן למצוא תאריך חדש, יהיה על האירוע לבטל ולמחזיק הכרטיס יוצע גם שובר על ידי ארגון האירוע.

האינטרס הטוב ביותר של רוכשי הכרטיסים, מארגני האירועים והאמנים נמצא בראש סדר העדיפויות שלנו. לכן אנו תומכים ברגולציה שתומכת בתעשייה שלנו ומציעה פיצוי הוגן לאוהדים. אנו מקווים כי מארגנים רבים יעשו שימוש בהסדר זה. אנו עובדים כעת על הפרטים כדי שנוכל להתחיל בהליך זה בצורה ברורה ומלאה. תנאי הסדר זה לאירועים מתוזמנים ומבוטלים תמצאו כאן.

תודה על הבנתך במצב יוצא דופן זה.

אנו משתמשים בעוגיות באתר שלנו. חלקם חיוניים, בעוד שאחרים עוזרים לנו לשפר את האתר ואת החוויה שלך.