בעת רכישת כרטיסים ולבחירת מקומות באירועים, אנו ממליצים להשתמש לרוחב המכשיר הנייד

View Categories

קיבלתי סיסמה חדשה עבור החשבון שלי, אך היא לא עובדת. מה עכשיו?

< 1 min read

אם הסיסמה החדשה לא עובדת, הסיבה לכך היא שנסיונות קודמים שלך זכורים לקובצי ה- Cookie ו / או לדפדפן שלך. מחק את קובצי ה- Cookie והיסטוריית הדפדפנים:

מחשב נייד / מחשב נייד:

  • פתח את הדפדפן שלך על המסך ולחץ על מקשי Ctrl + Shift + Delete באותו זמן
  • חלון קופץ או כרטיסייה חדשה בתוך הדפדפן שלך ייפתחו / יופיעו
  • חפש את ההגדרות המתייחסות לעוגיות / היסטוריית הדפדפנים שלך
  • תוכל לסכם כמה רחוק בעבר ברצונך למחוק הגדרות אלה (מינימום יום אחד)
  • לחץ על אישור / החל / המשך
  • סגור את הדפדפן שלך לחלוטין
  • פתח את הדפדפן ועבור לדף הכניסה שלנו
  • היכנס באמצעות הסיסמה הזמנית החדשה שלך

טאבלט או טלפון חכם:

אייפון / אייפד

  • עבור אל ההגדרות שלך
  • לך לספארי
  • גלול למחיקת היסטוריה ונתונים
  • לחץ על מחק

אנדראויד

  • פתח את הדפדפן ולחץ על שלוש הנקודות בפינה השמאלית העליונה
  • בחר הגדרות
  • בחר פרטיות
  • עבור אל מחק היסטוריית הדפדפנים
  • בחר: 'עוגיות והיסטוריית דפדפנים'
  • לחץ על מחק נתונים

אנו משתמשים בעוגיות באתר שלנו. חלקם חיוניים, בעוד שאחרים עוזרים לנו לשפר את האתר ואת החוויה שלך.