אם הסיסמה החדשה לא עובדת, הסיבה לכך היא שנסיונות קודמים שלך זכורים לקובצי ה- Cookie ו / או לדפדפן שלך. מחק את קובצי ה- Cookie והיסטוריית הדפדפנים:
מחשב נייד / מחשב נייד:
- פתח את הדפדפן שלך על המסך ולחץ על מקשי Ctrl + Shift + Delete באותו זמן
- חלון קופץ או כרטיסייה חדשה בתוך הדפדפן שלך ייפתחו / יופיעו
- חפש את ההגדרות המתייחסות לעוגיות / היסטוריית הדפדפנים שלך
- תוכל לסכם כמה רחוק בעבר ברצונך למחוק הגדרות אלה (מינימום יום אחד)
- לחץ על אישור / החל / המשך
- סגור את הדפדפן שלך לחלוטין
- פתח את הדפדפן ועבור לדף הכניסה שלנו
- היכנס באמצעות הסיסמה הזמנית החדשה שלך
טאבלט או טלפון חכם:
אייפון / אייפד
- עבור אל ההגדרות שלך
- לך לספארי
- גלול למחיקת היסטוריה ונתונים
- לחץ על מחק
אנדראויד
- פתח את הדפדפן ולחץ על שלוש הנקודות בפינה השמאלית העליונה
- בחר הגדרות
- בחר פרטיות
- עבור אל מחק היסטוריית הדפדפנים
- בחר: 'עוגיות והיסטוריית דפדפנים'
- לחץ על מחק נתונים