בעת רכישת כרטיסים ולבחירת מקומות באירועים, אנו ממליצים להשתמש לרוחב המכשיר הנייד

View Categories

מה אוכל לעשות במקרה שיש לי תלונה / בעיה / סכסוך בנוגע לרכישה מקוונת?

< 1 min read

אם אתה נתקל בבעיות בכל הנוגע לשירות או מוצר שרכשת באופן מקוון, נסה לפתור את הבעיה מול החברה בה ביצעת את הרכישה. אם לא תגיע ישירות לפיתרון עם החברה, לקבלת עזרה וטיפים היכנס לאתר המועצה לצרכנות.

אנו משתמשים בעוגיות באתר שלנו. חלקם חיוניים, בעוד שאחרים עוזרים לנו לשפר את האתר ואת החוויה שלך.