בעת רכישת כרטיסים ולבחירת מקומות באירועים, אנו ממליצים להשתמש לרוחב המכשיר הנייד

View Categories

קבלת כרטיסי מובייל

4 min read

בכרטיסים ממכירה חוזרת המוכר יעביר את הכרטיסים שלך דרך חשבון חיצוני, כמו Ticketmaster או AXS. תקבל אימייל כדי לקבל את העברת הכרטיסים ועליך להיכנס לחשבון החיצוני הזה כדי לצפות בכרטיסים ולגשת אליהם.

עצות מובילות לפתרון בעיות:
מצא את כתובת האימייל שאליה משויכים כרטיסי ההעברה הניידת שלך על ידי מעבר אל "הכרטיסים שלי" ואז הזמנות בחשבון טיקאייר שלך. תחת ההזמנה שלך, בחר "קבל כרטיסים" ובדוק את פרטי ההעברה.
נסה להתנתק מחשבון Ticketmaster או AXS שלך לפני שתלחץ על כפתור "קבל כרטיסים" בדוא"ל כדי לקבל את הכרטיסים שלך.

קבלת הכרטיסים שלך
טיקאייר ישלח לך אימייל כאשר הכרטיסים שלך יהיו מוכנים להתקבל.
אם למייל יש כפתור "קבל כרטיסים": לחץ עליו ובצע את השלבים כדי ליצור חשבון כדי לגשת לכרטיסים שלך.
אם האימייל אומר לחפש דוא"ל אחר: בדוק אם יש אימייל מהצוות, האמן או המקום. בדוא"ל זה, בחר "קבל כרטיסים" או עקוב אחר ההוראות שסופקו כדי ליצור או להיכנס לחשבון זה כדי לגשת לכרטיסים שלך.

לא רואה מייל? חפש בתיבת הדואר הנכנס שלך את שם הצוות, האמן או המקום. אתה יכול גם לחפש ביטויים כמו, "קבל כרטיסים" או "שלח לך כרטיסים". אל תשכח לבדוק את תיקיית הספאם או הזבל שלך.


פתרון תקלות כרטיסי העברה של Ticketmaster

כאשר אתה בוחר "קבל כרטיסים", אתה מקבל את הודעת השגיאה של Ticketmaster "בקשת ההעברה בוטלה"
למה זה קורה: פג תוקף הצעת העברת הכרטיסים המקורית.
מה לעשות: צור פניה במערכת הפניות בקישור כאן ואנו נבקש מהמוכר שלך להעביר מחדש את הכרטיסים לכתובת האימייל הזו. אם אינך יכול להשתמש באפשרות זו, אנא צור איתנו קשר לקבלת עזרה.

דרשת את הכרטיסים שלך אבל לא מוצא אותם בחשבון Ticketmaster שלך
מדוע זה קורה: יש לך מספר חשבונות Ticketmaster המחוברים לכתובות דוא"ל שונות, או שהכרטיסים הועברו לחשבון Ticketmaster Account Manager. חשבונות Ticketmaster Account Manager נמצאים בשימוש נפוץ על ידי צוותים, אולמות ותיאטראות, והם שונים מחשבונות Ticketmaster רגילים. המייל עם כפתור "קבל כרטיסים" ינחה אותך היכן להיכנס או ליצור חשבון.
מה לעשות: עבור אל "הכרטיסים שלי" ואז הזמנות בחשבון טיקאייר שלך ומצא את ההזמנה שלך. ובדוק את הפרטים כדי לאשר לאן נשלח האימייל. בדפדפן שלך, עבור אל Ticketmaster והיכנס באמצעות כתובת המייל מפרטי הזמנת טיקאייר שלך. אם אינך רואה את הכרטיסים שלך, ייתכן שאישרת אותם באמצעות כתובת דוא"ל אחרת. צא מחשבון Ticketmaster ולאחר מכן נסה להיכנס באמצעות כתובת דוא"ל אחרת שאולי השתמשת בה כדי לקבל את הכרטיסים.

קיבלת את הכרטיסים ממייל ההעברה ורואה הודעת שגיאה "אופס משהו השתבש" ב-Ticketmaster
למה זה קורה: הכרטיסים שלך הועברו אליך. Ticketmaster מעבד את ההעברה.
מה לעשות: ראשית, השתמש בדפדפן ברירת המחדל שלך והיכנס לחשבון Ticketmaster שלך. לאחר מכן, עבור לתיבת הדואר הנכנס שלך ומצא את האימייל מ-Ticketmaster עם כפתור "קבל כרטיסים". בחר "קבל כרטיסים" כדי לתבוע אותם. אם אתה עדיין מקבל הודעת שגיאה, היכנס לחשבון Ticketmaster שלך ועבור אל "האירועים שלי". סביר להניח שהכרטיסים נמסרו למרות קבלת שגיאה. אם אתה עדיין לא רואה אותם, המתן 15-20 דקות ונסה שוב.
בעיות מתמשכות: עבור אל "הכרטיסים שלי" ואז הזמנות בחשבון טיקאייר שלך ומצא את ההזמנה שלך וצור פניה למחלקת התמיכה בקישור כאן ואנו נבקש מהמוכר שלך להעביר מחדש את הכרטיסים לכתובת האימייל הזו. אם אינך רואה אפשרות זו, אנא צור איתנו קשר לקבלת עזרה.

כאשר אתה בוחר "קבל כרטיסים", אתה מקבל את הודעת Ticketmaster "הכרטיסים שלך כבר נתבעו"
למה זה קורה: דרשת את הכרטיסים שלך באמצעות חשבון Ticketmaster אחר מזה שאתה מחובר אליו.
מה לעשות: התנתק מחשבון Ticketmaster. עבור אל "הכרטיסים שלי" ואז הזמנות בחשבון טיקאייר שלך ומצא את ההזמנה שלך ובדוק את הפרטים כדי לאשר לאן נשלח האימייל. בדפדפן שלך, עבור אל Ticketmaster והיכנס באמצעות כתובת המייל מפרטי הזמנת טיקאייר שלך. אם אינך רואה את הכרטיסים שלך, ייתכן שאישרת אותם באמצעות כתובת דוא"ל אחרת. צא מחשבון Ticketmaster ולאחר מכן נסה להיכנס באמצעות כתובת דוא"ל אחרת שאולי השתמשת בה כדי לקבל את הכרטיסים.


פתרון תקלות כרטיסי AXS

לא קיבלת את המייל מ-AXS שאומר לך שהכרטיסים שלך מוכנים
למה זה קורה: האימייל הועבר לתיקיית הספאם או הזבל שלך, או שהכרטיסים שלך נשלחו לחשבון AXS המחובר לכתובת אימייל חלופית.
מה לעשות: עבור אל "הכרטיסים שלי" ואז הזמנות בחשבון טיקאייר שלך ומצא את ההזמנה שלך ובדוק את הפרטים כדי לאשר לאן נשלח האימייל. אם עדיין לא עשית זאת, הורד את אפליקציית AXS והיכנס או צור חשבון באמצעות כתובת האימייל מפרטי הזמנת טיקאייר שלך. באפליקציית AXS, הקש על סמל הכרטיס בתפריט התחתון כדי לראות את הכרטיסים שלך.

אתה מחובר לאפליקציית AXS אבל לא רואה את הכרטיסים שלך
מדוע זה קורה: הכרטיסים שלך נשלחו לחשבון AXS המחובר לכתובת דוא"ל חלופית, או שכתובת הדואר האלקטרוני אוייתה שגוי.
מה לעשות: עבור אל "הכרטיסים שלי" ואז הזמנות בחשבון טיקאייר שלך ומצא את ההזמנה שלך. צור פניה למחלקת התמיכה בקישור כאן ואנו נבקש מהמוכר שלך להעביר מחדש את הכרטיסים לכתובת האימייל הזו. אם אינך רואה אפשרות זו, אנא צור איתנו קשר לקבלת עזרה

אנו משתמשים בעוגיות באתר שלנו. חלקם חיוניים, בעוד שאחרים עוזרים לנו לשפר את האתר ואת החוויה שלך.