בעת רכישת כרטיסים ולבחירת מקומות באירועים, אנו ממליצים להשתמש לרוחב המכשיר הנייד

מדוע ההזמנה שלי אינה גלויה בחשבוני?

כאשר הזמנת כרטיסים באתר שלנו, תוכל גם למצוא את הזמנתך בחשבון TIKAIR שלך (תוך 1,5 שעות לאחר הזמנתך). סיבות אפשריות לכך שההזמנה שלך לא נראית בחשבון TIKAIR שלך;

  • זה יכול לקחת קצת יותר זמן (לכל המאוחר 1,5 שעות אחרי ביצוע ההזמנה שלך)
  • הזמנתם את הכרטיסים שלכם עם כתובת דואר אלקטרוני אחרת (חשבון אחר)
  • יש לך מספר חשבונות עם אותה כתובת דואר אלקטרוני
  • משהו השתבש בהזמנתך

האם אתה משתמש בכתובת הדואר האלקטרוני הנכונה וחלפו יותר מ- 1,5 שעות מאז שביצעת את ההזמנה? אנא צרו קשר עמנו. אנו מתבקשים להזכיר את פרטי התשלום שלך בהודעה שלך. תוכל למצוא את הפרטים האלה בדף הבנק שלך (המספר המכיל את האותיות TIKAIR) או במקרה של תשלום בכרטיס אשראי, אנא ציין את התאריך, סוג כרטיס האשראי (VISA / Mastercard / Amex) והסכום המדויק שחויב .

אנו משתמשים בעוגיות באתר שלנו. חלקם חיוניים, בעוד שאחרים עוזרים לנו לשפר את האתר ואת החוויה שלך.