בעת רכישת כרטיסים ולבחירת מקומות באירועים, אנו ממליצים להשתמש לרוחב המכשיר הנייד

View Categories

כיצד אוכל ליצור קשר עם TIKAIR?

1 min read

אירועים שנקבעו מחדש ובוטלו
בשל היקף הפניות הרב שאנו מקבלים כעת בקשר לווירוס קורונה, צוות תמיכת הלקוחות שלנו (?) חווה כרגע זמני המתנה ארוכים מהרגיל. אנו מבקשים את הבנתך במצב זה. אנו ממליצים לך לא ליצור קשר ישירות עם צוות תמיכת הלקוחות שלנו. תוכל למצוא את רוב התשובות על אירועים שנקבעו מחדש או שבוטלו עקב נגיף קורונה בדף המידע שלנו.
האם האירוע שאתה מעוניין בו לא מופיע כאן, אז כרגע אין לנו שום מידע על האירוע הזה. ברגע שיש לנו מידע נוסף, כל רוכשי הכרטיסים יקבלו דוא"ל. אם האירוע לא מופיע ברשימה, איננו יכולים לעת עתה לספק לכם מידע כלשהו.

באינטרנט
תוכלו למצוא את רוב התשובות לשאלותיכם כאן בשאלות הנפוצות שלנו. לא מצליחים למצוא את התשובה לשאלתכם? אנא מלא את טופס יצירת הקשר שלנו. אנו נגיב לשאלתך בהקדם האפשרי. בגלל הנפחים הגבוהים שאיתם אנו מתמודדים, ייתכן שלא נוכל להשיב בתוך המונח המוזכר בהודעת האישור שתקבל לאחר שליחת ההודעה שלך.

טיפול ברשת
צרו איתנו קשר באמצעות פייסבוק או טוויטר. במהלך שעות העבודה נשיב תוך מספר שעות.

יש לך שאלה לגבי האירוע של לייב סטרימינג היום? אנו נהיה זמינים עד השעה 9 בערב. דרך ערוצי המדיה החברתית שלנו.

טֵלֵפוֹן
הזמנת כרטיסים: 0733-905020 (מספר ישראלי)
שירות: 055-9505320 (וואצאפ) אם יש לך שאלה לגבי כרטיסים שכבר הזמנת.
מחו"ל: 380-68-9589585 (תעריף בינלאומי)

שעות הפתיחה של המוקד הטלפוני שלנו הן בימים ראשון עד חמישי בין השעות 09.00 – 18.00 ובימי שישי וערבי חג בין השעות 09:00 – 14:00.

אנו משתמשים בעוגיות באתר שלנו. חלקם חיוניים, בעוד שאחרים עוזרים לנו לשפר את האתר ואת החוויה שלך.