בעת רכישת כרטיסים ולבחירת מקומות באירועים, אנו ממליצים להשתמש לרוחב המכשיר הנייד

איך ומתי אקבל את הכרטיסים שלי?

לאחר שמחלקת ההזמנות תסיים לטפל בהזמנתך , יישלח אליך עדכון לגבי אופן קבלת הכרטיסים. (למעט כרטיסי אספן וכרטיסים מיוחדים).

כרטיסים אלקטרוניים?
במקרה זה הכרטיסים שלך יישלחו בדואר אלקטרוני מיד לאחר אישור ההזמנה על ידי מחלקת הזמנות ולאחר שנקבל את התשלום שלך (שים לב: זה יכול לקחת עד לשבוע של ההופעה). מהרגע ששלחנו אליך את הכרטיסים בדואר אלקטרוני, הכרטיסים שלך יופיעו גם בחשבונך באתר שלנו ובאפליקציה שלנו.

כרטיסים בדואר / שליח
במקרה זה הכרטיסים שלך יישלחו לאחר הזמנתך וצפויים להגיע עד שבוע ליום האירוע (למעט כרטיסי אספן וכרטיסים מיוחדים).

כרטיסים מובייל
יש צורך להתקין אפליקצייה יעודית בטלפון ( אנדרואיד/אפל ) וזאת בהתאם לאירוע שרכשת אליו כרטיסים. פרטים נוספים ישלחו אלי לאחר ביצוע ההזמנה.


כרטיסים מיוחדים (VIP / סידורים / Meet & Greet / וכו ')
כרטיסים מיוחדים בדרך כלל לא נשלחים מיד (זה תלוי באירוע ובכרטיס הספציפי). כיצד ומתי תקבלו כרטיסים אלו (ומידע נוסף) מוזכר באישור ההזמנה שלכם.
את אישור ההזמנה תקבל בדואר אלקטרוני, לאחר ביצוע הזמנתך. אם לא קיבלת אישור הזמנה לאחר שעה מאז שביצעת את ההזמנה, אנא פנה אלינו.

תשומת לב לעיכוב עקב מגפת הקורונה:
בגלל צעדיי הקורונה הנוכחיים שאנו עובדים מהבית, למרות שאנו יכולים לעשות כמעט כל דבר מהבית, הדפסה ושליחת כרטיסים אינן אפשריות. זה אומר שזה יכול לקחת יותר זמן (חודשים) לפני שתקבל את הכרטיסים שלך. כמובן שננטר מתי יתקיים האירוע שיש לכם כרטיסים אליו ונדאג שתקבלו את הכרטיסים מראש.

כרטיסי אספן עם כרטיסים רגילים:
כרטיסי אספן הם כרטיסים שתוכננו והודפסו במיוחד ולכן הם יועברו לכל היותר 3 ימים לפני האירוע. כרטיסים רגילים שהוזמנו בשילוב כרטיסי אספן נשלחים גם הם מאוחר יותר, בנפרד מכרטיסי האספן. לכן ייתכן שלא תקבלו את כל הכרטיסים בו זמנית. אם ברצונך לקבל מידע נוסף על כרטיסי אספן, אנא לחץ כאן.

האם עברה תקופה ארוכה מאז התשלום שלך ועדיין אין כרטיסים? נא לחץ כאן למידע נוסף.

אנו משתמשים בעוגיות באתר שלנו. חלקם חיוניים, בעוד שאחרים עוזרים לנו לשפר את האתר ואת החוויה שלך.