היי, איך אנחנו יכולים לעזור?
אירועים שבוטלו או נדחו עקב COVID-19
כל מה שצריך לדעת עקב ביטול או דחייה של אירועים עקב מגפת COVID-19
- מידע כללי על אירועים במהלך COVID-19
- האם יש סיכון להשתתף באירוע?
- מה אם אובחנתי לאחרונה כסוביד, יש לי תסמינים דמויי קוביד, אני בהסגר / מבודד את עצמי או חושב שאולי נחשפתי למישהו שיש לו קוביד?
- מדוע מקדמי האירועים מנפיקים שוברים?
- איך ומתי אני מבקש שובר?
- בשביל מה ומתי אוכל לממש את השובר שלי?
- האם יוחזר לי את מלוא הסכום בשובר?
- יש לי מספר כרטיסים, ואני רוצה להשתמש בכמה לתאריך החדש ולהחליף כמה בשובר. האם זה אפשרי?
- האם אוכל לתרום את הכרטיסים שלי למקדם / לאמן האירוע?
- האירוע שאגיע אליו בוטל, מה האפשרויות שלי?
- אני עדיין רוצה ללכת לאירוע בתאריך החדש, מה עלי לעשות?
- אני לא יכול ללכת לאירוע בתאריך החדש, מה האפשרויות שלי?
- מה אם האירוע שלי מבוטל או מתוזמן מחדש בגלל מגפת הקורונה COVID-19?
- אני מודאג ממגפת הקורונה COVID-19. האם אוכל לקבל החזר כספי?
- איך ומתי אני מקבל את השובר שלי?
- סכום השובר שלי אינו תואם לסכום ההזמנה המקורי. איך זה אפשרי?
- מה אוכל לקנות באשראי השובר שלי?
- מדוע אינני יכול להשתמש באשראי השובר שלי בכל האירועים באתר tikair.co.il? |
- מדוע אני מקבל הודעה על שובר? מעולם לא הגשתי בקשה לכך.
- אני לא רוצה שובר, אני עדיין רוצה לתבוע החזר כספי.