אנא המתן בזמן שאנו בודקים זמינות

loader image

בעת רכישת כרטיסים ולבחירת מקומות באירועים, אנו ממליצים להשתמש לרוחב המכשיר הנייד

קווינס אוף דה סטון אייג’ רומא

202404יול19:00קווינס אוף דה סטון אייג’ רומא תגי אירועtikair tickets,TIKAIR הופעות,tikair כרטיסים,הופעות,הופעות באירופה,הופעות באירופה 2024,הופעות בחול,טיקאייר הופעות,טיקאייר כרטיסים,טיקאייר כרטיסים להופעות באירופה,כרטיסים,קווינס אוף דה סטון אייג'

רכישת כרטיסים להופעה

כרטיסים להופעה של קווינס אוף דה סטון אייג' רומא

כיוון שאיננו שולטים בזמן פרסום הכרטיסים על ידי מארגני האירועים, איננו יכולים להאיץ את המסירה. זכור, הכרטיסים שלך מכוסים בערבות TIKAIR

בירור לפני הקניה

פרטי האירוע

כרטיסים להופעה של קווינס אוף דה סטון אייג’ רומא | קווינס אוף דה סטון אייג’ כרטיסים | Queens of the Stone Age

הופעת קווינס אוף דה סטון אייג’, להקת הרוק כבד האמריקנית יוצאת למסע הופעות.
הכרטיסים נחטפים – אז מהרו להבטיח את מקומכם! כרטיסים להופעה של קווינס אוף דה סטון אייג’ בישראל ובכל היעדים זמינים עתה בטיקאייר.
ניתן לרכוש כרטיסים בלבד להופעה של קווינס אוף דה סטון אייג’ הופעה או חבילה הכוללת כרטיסים להופעות ומותאמת לכם באופן אישי.
שאלו את נציג המכירות של טיקאייר על חבילות מיוחדות להופעה של Queens of the Stone Age בהופעה ביעד המועדף עליכם.
סיבוב הופעות, כרטיסים להופעה של קווינס אוף דה סטון אייג’ רומא ובכל היעדים.
כבר כעת ניתן לרכוש כרטיסים להופעות באירופה וחבילות נופש עם הופעות בחו”ל.

רקע

קווינס אוף דה סטון אייג’ (באנגלית: Queens of the Stone Age) היא להקת רוק כבד שהוקמה ב־1997 בפאלם דזרט, בקליפורניה שבארצות הברית. הלהקה הוקמה בשם “Gamma Ray” על ידי הגיטריסט והסולן ג’וש הומי זמן קצר לאחר פירוקה של להקתו הקודמת, “Kyuss”. שמה של הלהקה שונה לאחר שלהקת הפאוור מטאל הגרמנית הוותיקה “Gamma Ray” איימה בתביעה. מאז הקמתה השתנה הרכב הלהקה תכופות וכלל בין השאר את באסיסט “Kyuss” לשעבר ניק אוליברי, מתופף “Kyuss” לשעבר אלפרדו הרננדז, מתופף “נירוונה” וסולן להקת ה”פו פייטרס”, דייב גרוהל, סולן להקת “סקרימינג טריז” מארק לאנגן (בה ניגן הומי תקופה קצרה), ומתופף “Danzig” לשעבר ג’ואי קסטילו.

הפריצה הגדולה

אלבומה הראשון של הלהקה Queens of the Stone Age ‏ (1998) הוקלט על ידי הומי, שניגן גם גיטרה וגם בס (תחת השם קרלו וון סקסרון), ומתופף Kyuss לשעבר אלפרדו הרננדז. הקטע הסופי באלבום, “I Was A Teenage Hand Model” כולל סמפול של הודעה קולית שהשאיר באסיסט Kyuss לשעבר, ניק אוליברי, בו הוא מודיע להומי שהוא מעוניין להצטרף ללהקה.

אלבומים כרטיסים להופעות בחו”ל

בשנת 2000 הוציאה הלהקה את האלבום Rated R, אלבום שהיווה את פריצת הדרך של הלהקה. לצד הופעת אורח של סולן הסקרימינג טריז מארק לאנגן, כלל האלבום עיבודים מחודשים למספר שירים שהוקלטו בפרויקטים שונים של חברי הלהקה ביניהם ה-Desert Sessions של הומי ו-Mondo Generator של אוליברי.

הרכב הלהקה השתנה שוב בשנת 2002 עם צאת אלבומה השלישי Songs for the Deaf וכלל שוב את לאנגן, מתופף נירוונה וסולן להקת הפו פייטרס דייב גרוהל, וגיטריסט A Perfect Circle לשעבר טרוי ואן ליואן שנשאר חבר בלהקה עד היום.

⌊ כרטיסים להופעה של קווינס אוף דה סטון אייג’ רומא | קווינס אוף דה סטון אייג’ הופעות | Queens of the Stone Age ⌋

הרחב

Cavea Auditorium Parco della Musica

Via Pietro de Coubertin, 30, 00196 Roma RM, איטליהאולם קונצרטים ברומא, איטליה

Cavea Auditorium Parco della Musica

אנו משתמשים בעוגיות באתר שלנו. חלקם חיוניים, בעוד שאחרים עוזרים לנו לשפר את האתר ואת החוויה שלך.