אנא המתן בזמן שאנו בודקים זמינות

loader image

בעת רכישת כרטיסים ולבחירת מקומות באירועים, אנו ממליצים להשתמש לרוחב המכשיר הנייד

פי ג'יי הארווי ברלין

202413אוג20:30פי ג'יי הארווי ברלין תגי אירועtikair tickets,TIKAIR הופעות,tikair כרטיסים,הופעות,הופעות באירופה,הופעות באירופה 2024,הופעות בחול,טיקאייר הופעות,טיקאייר כרטיסים,טיקאייר כרטיסים להופעות באירופה,כרטיסים,פי ג’יי הארווי

רכישת כרטיסים להופעה

כרטיסים להופעה של פי ג'יי הארווי ברלין

כיוון שאיננו שולטים בזמן פרסום הכרטיסים על ידי מארגני האירועים, איננו יכולים להאיץ את המסירה. זכור, הכרטיסים שלך מכוסים בערבות TIKAIR

בירור לפני הקניה

פרטי האירוע

כרטיסים להופעה של פי ג’יי הארווי ברלין | פי ג’יי הארווי כרטיסים | PJ Harvey

הופעת פי ג’יי הארווי, הזמרת האנגלייה המוכשרת יוצאת למסע הופעות.
הכרטיסים נחטפים – אז מהרו להבטיח את מקומכם! כרטיסים להופעה של פי ג’יי הארווי בישראל ובכל היעדים זמינים עתה בטיקאייר.
ניתן לרכוש כרטיסים בלבד להופעה של פי ג’יי הארווי הופעה או חבילה הכוללת כרטיסים להופעות ומותאמת לכם באופן אישי.
שאלו את נציג המכירות של טיקאייר על חבילות מיוחדות להופעה של PJ Harvey בהופעה ביעד המועדף עליכם.
סיבוב הופעות, כרטיסים להופעה של פי ג’יי הארווי ברלין ובכל היעדים.
כבר כעת ניתן לרכוש כרטיסים להופעות באירופה וחבילות נופש עם הופעות בחו”ל.

רקע

פולי ג’ין הארווי (באנגלית: Polly Jean Harvey; נולדה ב-9 באוקטובר 1969) היא מוזיקאית וכותבת שירים אנגלייה. גדלה בדורסט, ובהיותה נערה הקימה להקה אשר נשאה את שמה יחד עם המתופף רוב אליס והבסיסט איאן אוליבר, אשר הוחלף במהרה על ידי סטיב וואהן. השלישייה הוציאה את אלבומה הראשון, Dry, בשנת 1992. וואהן ואליס עזבו את הלהקה לאחר הוצאתו של האלבום Rid of Me בשנת 1993, והארווי המשיכה כאמנית סולו.

הפריצה הגדולה

הארווי הוציאה את סינגל הבכורה שלה, “Dress”, בלייבל העצמאי Too Pure באוקטובר 1991. המבקר האורח במגזין Melody Maker ג’ון פיל בחר בו לסינגל השבוע ואמר כי הוא העריץ “את הדרך שבה פולי ג’ין נראית שבורה על ידי המשקל של שיריה וסידוריה, כאילו האוויר באמת נשאב מהם… מעורר הערצה אם לא תמיד מהנה”. באביב שלאחר מכן היא הוציאה סינגל שני, “Sheela Na Gig”, שזכה לאותה מידה של הערכה, ואת האלבום הראשון שלה עם השלישייה, “Dry”. הרוק הגולמי והכבד של השלישייה – ששילב אלמנטים של פאנק, בלוז וגראנג’ – זכה במהרה לביקורות משבחות ולהערצה אדוקה בשני הצדדים של האוקיינוס האטלנטי.

אלבומים כרטיסים להופעות בחו”ל

היא משכה אש באפריל 1992 כשהופיעה ללא חולצה על השער של המגזין הבריטי NME. הארווי התחמקה במהרה מלהיות מאומצת בתור דוברת של פמיניזם, כשאמרה למגזין Vox: “לא הייתי קוראת לעצמי פמיניסטית משום שאני לא מבינה את המושג או את המטען שהוא נושא עמו. אני מרגישה שממש אצטרך ללכת אחורה וללמוד את ההיסטוריה שלו כדי לשייך את עצמי לתנועה, ואני לא מרגישה את הצורך לעשות כך. אני אעדיף בהרבה פשוט להמשיך ולעשות דברים בדרך בה אני עושה אותם”. לאחרונה יותר היא אמרה: “אני אף פעם לא חושבת על פמיניזם. זאת אומרת, זה לא עובר במוחי. אני בהחלט לא חושבת במונחים של מגדר כאשר אני כותבת שירים, ולעולם לא היו לי בעיות מהתוצאה של היותי אישה שלא יכולתי להתמודד איתן. אולי אני לא מכירה תודה מספיק לדברים שהיו לפניי. אבל אני לא חושבת שיש איזה שהוא צורך להיות מודעת להיותך אישה בעסק הזה. זה פשוט נראה בזבוז זמן”.

⌊ כרטיסים להופעה של פי ג’יי הארווי ברלין | פי ג’יי הארווי הופעות | PJ Harvey ⌋

הרחב

Zitadelle Spandau

Am Juliusturm 64, 13599 Berlin, גרמניהמצודת שפנדאו היא מצודה במערב ברלין באזור שפנדאו. חלק מהמצודה נבנה בימי הביניים והיא אחת מהמצודות היפות ביותר מתקופת הרנסאנס שנשתמרו עד ימינו. המצודה היא המבנה העתיק ביותר בשטח העיר ברלין שנשתמר עד ימינו.

Zitadelle Spandau

אנו משתמשים בעוגיות באתר שלנו. חלקם חיוניים, בעוד שאחרים עוזרים לנו לשפר את האתר ואת החוויה שלך.