אנא המתן בזמן שאנו בודקים זמינות

loader image

בעת רכישת כרטיסים ולבחירת מקומות באירועים, אנו ממליצים להשתמש לרוחב המכשיר הנייד

דוג'ה קאט מילאנו

202427יונ17:00דוג'ה קאט מילאנו תגי אירועtikair tickets,TIKAIR הופעות,tikair כרטיסים,דוג'ה קאט,דוג'ה קאט הופעות,הופעות,הופעות באירופה,הופעות בחול,טיקאייר הופעות,טיקאייר כרטיסים,טיקאייר כרטיסים להופעות באירופה,כרטיסים

רכישת כרטיסים להופעה

כרטיסים להופעה של דוג'ה קאט מילאנו

כיוון שאיננו שולטים בזמן פרסום הכרטיסים על ידי מארגני האירועים, איננו יכולים להאיץ את המסירה. זכור, הכרטיסים שלך מכוסים בערבות TIKAIR

בירור לפני הקניה

פרטי האירוע

כרטיסים להופעה של דוג’ה קאט מילאנו | דוג’ה קאט כרטיסים | Doja Cat

הופעת דוג’ה קאט, הזמרת האמריקנית המפורסמת יוצאת למסע הופעות.
הכרטיסים נחטפים – אז מהרו להבטיח את מקומכם! כרטיסים להופעה של דוג’ה קאט בישראל ובכל היעדים זמינים עתה בטיקאייר.
ניתן לרכוש כרטיסים בלבד להופעה של Doja Cat הופעה או חבילה הכוללת כרטיסים להופעות ומותאמת לכם באופן אישי.
שאלו את נציג המכירות של טיקאייר על חבילות מיוחדות להופעה של Doja Cat בהופעה ביעד המועדף עליכם.
סיבוב הופעות, כרטיסים להופעה של דוג’ה קאט מילאנו ובכל היעדים.
כבר כעת ניתן לרכוש כרטיסים להופעות באירופה וחבילות נופש עם הופעות בחו”ל.

רקע

אמאלה רטנה זנדיל דלאמיני (באנגלית: Amala Ratna Zandile Dlamini; נולדה ב-21 באוקטובר 1995) הידועה בשם הבמה דוג’ה קאט (Doja Cat),היא ראפרית, מפיקה מוזיקלית, זמרת-יוצרת ופזמונאית יהודיה-אמריקאית, בשנת 2018, דוג’ה קאט עלתה לגדולה ולתהילה באינטרנט עם הווידאו קליפ הוויראלי לשירה “Mooo!“, שבסופו של דבר “קבע את הטון לקריירה שלה”, וכתוצאה מכך, סינגלים אחרים שלה זכו להצלחה עולמית ברשת, בעיקר ברשת החברתית טיקטוק. בשנת 2020, בעקבות עשרות מיליוני סרטוני ריקוד ברשת החברתית, שירה “Say So” הגיע למקום הראשון במצעד הבילבורד הוט 100. כמו כן, זכה השיר להצלחה רבה גם בישראל, תוך שהגיע למקום הראשון במצעד השבועי של מדיה פורסט.

הפריצה הגדולה

לאחר שהעלתה שירים רבים לאתר סאונדקלאוד, בשנת 2014, בגיל 17, חתמה דוג’ה קאט על חוזה הקלטות עם חברת תקליטי RCA. לאחר מכן, הוציאה לאור את מיני-אלבום הבכורה שלה, Purrr!. בשנת 2018, הוציאה את אלבום הבכורה שלה, Amala, לו הוציאה גם גרסה מורחבת בשנת 2019. באותה השנה, הוציאה את אלבומה השני, Hot Pink, שזכה להצלחה רבה ונכנס לעשירייה הפותחת במצעד הבילבורד 200.

אלבומים כרטיסים להופעות בחו”ל

דלמיני הסבירה כי קיבלה את שם הבמה שלה, “דוג’ה קאט”, משמה של אחת החתולות שלה והזן המועדף עליה של מריחואנה. היא הצהירה, “הייתי מכורה מאוד לקנאביס, אז כשהתחלתי לראפרפ חשבתי על המילה ‘דוג’ה’ ואיך זה נשמע כמו שם של ילדה.” דוג’ה קאט הצהירה כי בין השפעותיה המוזיקליות ניתן למנות את הזמרים אריקה באדו, ג’מירוקוואי ודרייק. כמו כן, סיפרה מספר פעמים ברשתות החברתיות טוויטר ואינסטגרם שהאמנית האהובה עליה שהשפיעה עליה מוזיקלית רבות והיוותה לה מקור השראה מספר פעמים כגון בשיר “Cyber Sex”, היא ניקי מינאז’.

⌊ כרטיסים להופעה של דוג’ה קאט מילאנו | דוג’ה קאט הופעות | Doja Cat ⌋

הרחב

San Siro horse racing venue

Piazzale dello Sport, 16, 20151 Milano MI, איטליהמגרש לרכיבה על סוסים במילאנו, איטליה

San Siro horse racing venue

אנו משתמשים בעוגיות באתר שלנו. חלקם חיוניים, בעוד שאחרים עוזרים לנו לשפר את האתר ואת החוויה שלך.