אנא המתן בזמן שאנו בודקים זמינות

loader image

בעת רכישת כרטיסים ולבחירת מקומות באירועים, אנו ממליצים להשתמש לרוחב המכשיר הנייד

ג'ונאס ברדרס ברצלונה

202425מאי21:00ג'ונאס ברדרס ברצלונה תגי אירועtikair tickets,TIKAIR הופעות,tikair כרטיסים,ג'ונאס ברדרס,האחים ג'ונאס,הופעות,הופעות באירופה,הופעות באירופה 2024,הופעות בחול,חברי להקת האחים ג'ונאס,טיקאייר הופעות,טיקאייר כרטיסים,טיקאייר כרטיסים להופעות באירופה,כרטיסים

רכישת כרטיסים להופעה

כרטיסים להופעה של ג'ונאס ברדרס ברצלונה

כיוון שאיננו שולטים בזמן פרסום הכרטיסים על ידי מארגני האירועים, איננו יכולים להאיץ את המסירה. זכור, הכרטיסים שלך מכוסים בערבות TIKAIR

בירור לפני הקניה

פרטי האירוע

כרטיסים להופעה של ג’ונאס ברדרס ברצלונה | ג’ונאס ברדרס כרטיסים | Jonas Brothers

הופעת האחים ג’ונאס, הלהקה האמריקנית המפורסמת יוצאת למסע הופעות.
הכרטיסים נחטפים – אז מהרו להבטיח את מקומכם! כרטיסים להופעה של ג’ונאס ברדרס בישראל ובכל היעדים זמינים עתה בטיקאייר.
ניתן לרכוש כרטיסים בלבד להופעה של Jonas Brothers הופעה או חבילה הכוללת כרטיסים להופעות ומותאמת לכם באופן אישי.
שאלו את נציג המכירות של טיקאייר על חבילות מיוחדות להופעה של Jonas Brothers בהופעה ביעד המועדף עליכם.
סיבוב הופעות, כרטיסים להופעה של ג'ונאס ברדרס ברצלונה ובכל היעדים.
כבר כעת ניתן לרכוש כרטיסים להופעות באירופה וחבילות נופש עם הופעות בחו”ל.

רקע

האחים ג’ונאס (באנגלית: The Jonas Brothers) היא להקת בנים אמריקאית, המנגנת בסגנון פופ רוק המורכבת משלושה אחים: קווין, ג’ו, וניק ג’ונאס. הלהקה הייתה מועמדת לזכייה בפרס גראמי בקטגוריית “האמן החדש הטוב ביותר”. בשנת 2013 הודיעו שהלהקה התפרקה.בתחילת שנת 2019 הודיעה הלהקה על חזרתה לעולם המוזיקה, והוציאו שיר חדש בתחילת מרץ 2019.

הפריצה הגדולה

הלהקה החלה את דרכה בשנת 2005 כשהאחים הופיעו כחימום לאומנים כמו קלי קלארקסון, ג’סי מקרטני והבקסטריט בויז. בסוף השנה הם יצאו למסע הופעות נגד סמים ועישון ביחד עם אלי ואיי ג’יי והצ’יטה גירלז.
את אלבום הבכורה שלה “It’s About Time” הוציאה הלהקה באוגוסט 2006 בהוצאה מוגבלת של 50,000 עותקים כך שהאלבום נמכר רק במכירה פומבית בסכום של כ-200–300 דולרים אמריקנים ב-eBay. משום שסוני לא היו מעוניינים לקדם את הלהקה. בכתיבת האלבום השתתפו האחים לצד הכותבים אדם שלסינגר, מייקל הנג’יני, דזמונד צ’יילד, בילי מאן וסטיב גרינברג. באלבום מופיעים גם שתי גרסאות כיסוי לשניים מלהיטי הלהקה הבריטית באסטד: “Year 3000” ו-“What I Go to School For”.

אלבומים כרטיסים להופעות בחו”ל

הסינגל הראשון של האחים ג’ונאס, “Mandy”, יצא לאור ב-27 בדצמבר 2005. במרץ, השיר מנדי הושמע בסדרה “זואי 101” של ערוץ ניקלודאון, והופיע בפסקול של הסדרה כשבשם האמן הופיע ניקולס ג’ונאס. במהלך קיץ 2006, האחים יצאו למסע הופעות עם אלי ואיי ג’יי. האחים ג’ונאס יצרו את שיר הנושא של העונה השנייה של הסדרה המצוירת “אמריקן דרגון” ששודרה מיוני 2006 עד לספטמבר 2007 בערוץ דיסני. הסינגל השלישי מ-“It’s About Time” היה “Year 3000”. השיר הפך לפופולרי ברדיו דיסני.

⌊ כרטיסים להופעה של ג’ונאס ברדרס ברצלונה | ג’ונאס ברדרס הופעות | Jonas Brothers ⌋

הרחב

Palau Sant Jordi

Passeig Olímpic, 5-7, 08038 Barcelona, ספרדפלאו סן ז'ורדי הוא אולם ספורט רב תכליתי השוכן בעיר ברצלונה, שבספרד. האולם הוקם ב-1990 כחלק מהמתחם האולימפי על גבעת מונז'ואיק שבדרום העיר, והיה לאחד המבנים המרכזיים שנטלו חלק באירוח משחקי אולימפיאדת 1992 שנערכה בעיר ברצלונה, כשמשחקי ההתעמלות, הכדורעף והכדוריד התקיימו בו.

Palau Sant Jordi

אנו משתמשים בעוגיות באתר שלנו. חלקם חיוניים, בעוד שאחרים עוזרים לנו לשפר את האתר ואת החוויה שלך.