שאלות נפוצות

ניתן להיכנס לחשבון המשתמש באתר ולבדוק את פרטי ההזמנה ( תחת > ההזמנות שלי ) או לחלופין לבדוק במוקד הטלפוני שלנו עם נציג השרות בטלפון 0733-905020.
שעות הפעילות של המוקד הטלפוני הנם בימים א'-ה' בשעות 09.00-18.00, ביום ו' ובערבי חג בשעות 09.00-14.00.

אופן קבלת הכרטיסים משתנה מהזמנה להזמנה וזאת בהתאם להחלטת ההפקה או ספק הכרטיסים. במרבית המקרים אופן קבלת הכרטיסים הוא אלקטרוני ( נשלח לאימייל ).  כרטיסים שנמסרים באמצעות שובר איסוף ניתן לאסוף את הכרטיסים ביום האירוע בקופות. במופעים ( יש להגיע עם כרטיס האשראי אשר איתו בוצעה ההזמנה, ותעודה מזהה של בעל כרטיס האשראי ).
יש להתעדכן מול מחלקת ההזמנות לעניין אופן קבלת הכרטיסים בהזמנה שלך.

 

על מנת לקבל את הכרטיסים יש להגיע עם כרטיס האשראי אשר איתו בוצעה ההזמנה, ותעודה מזהה של בעל כרטיס האשראי.

באירועים מסוימים קיימת אפשרות למשלוח הכרטיסים בדואר רשום בתוספת תשלום עד 7 ימי עסקים לפי האירוע, והתאם לדרישת הלקוח או לחילופין באירועים מסוימים ניתנת הדפסה ביתית של הכרטיס אשר מבוצעת באופן מידי ע"י הלקוח.

קיימות הנחות לוועדים וקבוצות מסוימות, ההנחות הן דרך ועדי עובדים. הנחות דרך מבצעי חברות האשראי ניתנות בהתאם להוראות החברה והן יפורסמו באתר. הנחות נוספות קיימות לאוכלוסיות שונות כגון: ילדים, חיילים וסטודנטים על פי המפורט באתר ובאירועים מסוימים בלבד. מספר הכרטיסים המוזלים מוגבל ולכן מומלץ לשריין כרטיסים אלו מראש.

במוקד הטלפוני 0733-905020 או בטלפון חו"ל 380-68-9589585+ או לחילופין באמצעות מערכת הפניות בקישור כאן. שעות הפעילות של המוקד הטלפוני הינם בימים א'-ה' בשעות 9.00-18.00, ביום ו' ובערבי חג בשעות 9.00-14.00. ניתן גם לקבל מענה בעמוד הפייסבוק שלנו "TIKAIR" או באמצעות הוואצאפ במספר 055-9505320.

ניתן לשלם במרבית כרטיסי האשראי בטלפון או באינטרנט, ניתן גם לשלם באמצעות חשבון פייפאל. קיימים אירועים מסוימים בהם ניתן לשלם בקופות בכרטיס אשראי, אירועים אלו הם חריגים ומומלץ להתעדכן על כך מראש.

על כל הזמנה טלפונית ואינטרנטית מתווסף חיוב כספי לכרטיס. דמי הטיפול הם על עלות הטלפנים, השירותים, הטכנולוגיה והוצאות הנדרשות לטיפול בהזמנה. ניתן לרכוש כרטיסים גם ללא דמי הטיפול באמצעות רכישה און ליין ישירות מהאתר וזאת בהתאם לסוג אמצעי התשלום שבחרתם במערכת.

באירועים מסוימים ניתן לבצע חיוב בתשלומים באתר, חיוב זה מתבצע בקרדיט (אלא אם כן צוין אחרת), יש לבדוק עם חברת האשראי האם כרטיס האשראי אשר בבעלותך תומך בתשלומי קרדיט.

זהו כרטיס המתקבל במייל ומודפס ע"י הלקוח בביתו, במקום לאסוף את הכרטיס בקופות, ניתן לחסוך את התור בקופות ואת זמן ההמתנה באמצעות הדפסת הכרטיס, יש לשים לב כי הבר-קוד המודפס על גבי הכרטיס בהדפסה ביתית באופן ברור וקריא. לא ניתן להדפיס כרטיס לכל אירוע, שימו לב לשיטת המשלוח הנבחרת באתר.

ראשית יש לבדוק בתיקיות המייל השונות (דואר זבל / ספאם) ובמידה ולא הגיע הכרטיס יש להתקשר למוקד הטלפוני 0733-905020 או לפנות באמצעות מערכת הפניות בקישור כאן. קיימת גם האפשרות לפנות אלינו בעמוד הפייסבוק "TIKAIR" או באמצעות הוואצאפ 055-9505320.

על מנת לפחות ולהדפיס את הכרטיס בדוק כי במחשבך מותקן Adobe Acrobat Reader אותו אתה יכול להוריד מהאינטרנט. לצורך ההדפסה השתמש בנייר לבן (A4), וודא כי הכרטיס הודפס באופן ברור וקריא.

כל ההזמנות הנם בדמי ביטול מלאים בהתאם לתקנון העסקה המפורסם באתר ושמצורף להזמנה. ניתן לעיין בתקנון בקישור כאן. במקרים חריגים ניתן להגיש בקשה, את הבקשה יש למלא בטופס מקוון הנמצא בעמוד בקישור כאן. ביטול העסקה כרוך בדמי ביטול המפורטים בטופס.

הכרטיסים שרכשת הנם בדמי ביטול מלאים וללא אפשרות לקבלת החזר.
במקרים מסוימים ניתן למכור את הכרטיסים או להעבירם לצד ג'. 
יש לבדוק זאת מול מחלקת שרות הלקוחות בטלפון 0733-905020 או באמצעות מערכת הפניות בקישור כאן. לפרסום הכרטיסים למכירה חוזרת יש למלא את הטופס המקוון בקישור כאן

במידה וביטול ההזמנה / כרטיסים אושרה לך, דמי הביטול הנם כ 25% ממחיר העסקה. גובה הזיכוי המדויק משתנה בהתאם לספק הכרטיסים.

ניתן לראות את הזיכוי כ-שבעה ימי עסקים ממועד הביטול, הזיכוי יופיע גם בתדפיס החודשי המתקבל מחברת האשראי.
אך במקרים חריגים הזיכוי עלול להתארך וזאת בהתאם להתנהלות מול הספקים.

בפניות לגבי ההזמנה שלך ניתן לפנות באמצעות מערכת הפניות  או באמצעות ההזמנה שלי  > תחת החשבון שלי.

אם האירוע שלך בוטל, זה יוחלט בהתייעצות עם מארגן האירועים/ספק הכרטיסים, במידה והאירוע שלך מתקיים כמתוכנן או נדחה, לצערנו, לא ניתן לקבל החזר כספי.

אנא פנה ישירות באתר אינטרנט של המקום לקבלת מידע נוסף.

ניתן להחזיר כרטיסים רק לאחר אישורו של מארגן האירוע. למארגן אירוע כלשהו הזכות לשנות את התוכנית, השעה ומקום האירוע. על ידי רכישת כרטיס, אתה, הלקוח, מאשר בזכותו המוערכת של המארגן.
ניתן להגיש בקשה לזיכוי בטופס בקשה לזיכוי

במצב בו אחד או יותר מהמרכיבים בחבילה שרכשת מתבטל או נדחה, אנו נעשה את מרב המאמצים מול הספקים ( נותני השרות ) לדחייה או ביטול וזיכוי, וזאת בהתאם להחלטת הספק.
במקרה של זיכוי, עלול להיות כזיכוי כספי חלקי או כשובר זיכוי, וזאת בהתאם להחלטת הספק ובהתאם לתנאי העסקה שביצעת.